Skip to main content

we hebben een nieuwe modem gekregemn de kpn 12

die verving de experia

daar zat zo,n vierkant signaal versterker op 

bij deze nieuwe kant dat niet en daardoor is de wifi hopeloos

en een nieuwe grote signaal versterker moet ik dan kopen 2st voor 69 euro

waar voor betaal ik dan ook voor wifi ?

ik ben er wel diep teleur gesteld 

gr Henk

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

Welk type versterker heb je? Als die op het oude modem past doet ie dat ook op de box 12. Sowieso betaal je niet voor wifi maar voor een goed werkende verbinding tot en met het modem. Overigens is de WiFi versterker een wat ouder type. Voor die € 69,00 krijg je de nieuwste modellen met de nieuwste technieken.  Dus zeker doen!!


 Als die op de v10 past doet ie dat ook op de box 12.

Waar heeft @henkxperia het over een v10?

Ik denk dat @henkxperia de dualband versterker bedoeld.Die kan werken op de box 12.

Hier staat duidelijk hoe je hem moet instellen.


 Als die op de v10 past doet ie dat ook op de box 12.

Waar heeft @henkxperia het over een v10?

 

Nergens😂 ik heb het aangepast. 


top!

Inderdaad is superwifi een stuk moderner.Maar toch raad ik @henkxperia aan om het eerst met de dualband te proberen.Die werken namelijk soms nog steeds heel erg goed!


hallo

heb gekeken wat voor versterkertje het is e1n ze zij gratis heb er 2 en er staat op experia wifi

op de handleiding van de nieuwe modem staat dat 1niet werkt , en ik gebruik ook maar 1.

heb het geprobeerd maar even gaat de  led aan van power dan gaat het na enige tijd uit

en dat was met het oude modem wel  daar branden alles

of moet ik ze alle twee dan gebreuken?

gr Henk


hallo

heb gekeken wat voor versterkertje het is e1n ze zij gratis heb er 2 en er staat op experia wifi

op de handleiding van de nieuwe modem staat dat 1niet werkt , en ik gebruik ook maar 1.

heb het geprobeerd maar even gaat de  led aan van power dan gaat het na enige tijd uit

en dat was met het oude modem wel  daar branden alles

of moet ik ze alle twee dan gebreuken?

gr Henk

Had je eerst een V10A?


hier is de handleiding van de Experia Wifi.


hoi 

is gelukt je moet alle twee aansluiten en nu branden van alle twee de blauwe led

thanks men voor de informatie

gr Henk


hoi 

is gelukt je moet alle twee aansluiten en nu branden van alle twee de blauwe led

thanks men voor de informatie

gr Henk

top!


Hi @henkxperia, welkom hier. 

hier is de handleiding van de Experia Wifi.

Dankjewel Martijn! 

hoi 

is gelukt je moet ze alle twee aansluiten en nu branden van alle twee de blauwe leds

thanks men voor de informatie

gr Henk

Fijn om te lezen. :relaxed:


 

 

 

 


graag gedaan @Alex_P :)