Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn wifi was perfect totdat er glasvezel werd aangelegd. Ik kan nu haast niks meer! Zwaar irritant. Telefoons laptop, tablet, alles met wifi valt steeds weg!

Ik heb spijt dat ik het genomen heb. 

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

 

Dag @Jomajast, welkom terug!

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat jouw slechte wifi door glasvezel komt. Maar ik denk niet dat dit het geval is. Is er misschien nog iets anders veranderd toen je glasvezel kreeg? Heb je bijvoorbeeld een nieuw modem gekregen?

 

Wifi is een draadloos signaal. En omdat het draadloos is, is het zeer gevoelig voor de omgeving. Een goed geïsoleerde woning heeft bijvoorbeeld invloed op de verspreiding van het wifi signaal. Ook ander storingsbronnen, zoals een magnetron of babyfoon, hebben invloed op het wifi signaal.

Omdat wij geen invloed hebben op deze omgevingsfactoren en storingsbronnen is het erg lastig om een goede wifi verbinding te garanderen. Wij snappen echter ook dat een goede wifi verbinding belangrijk is, daarom hebben we de Wifi Manager ontwikkeld.

Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.

Biedt dit nou niet direct de oplossing, neem dan ook eens dit topic met meer tips om problemen met wifi op te lossen eens door.