Skip to main content

ik heb sinds kort zeer traag internet via de bekabeling. 

heb de router paar x gereset en naar fabrieksinstelling gezet maar is niet verholpen. 

 

ik heb een Experia box een V10 via speedtest geef hij hooguit 11.1 mbps download snelheid aan wat eerst ruim 25 mbps download was. 😡

nu maar via 1 tv beeld en als je een andere aan doet geen beeld en al.  

internet is op de computer ook al traag geworden. 

Dat klinkt niet best @nside . Weet je hoe je in moet loggen in het modem?


Dat weet ik Joep 

 

wat ik daar kon zien staat alles goed 


Ik zou graag even naar de status willen kijken.  Inloggen,  ga naar status en dan naar geavanceerd.  Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen hier. Gaat dat lukken?


 


Hallo @nside hoe heb je de speedtest gedaan, bekabeld, met 1 computer rechtstreeks aan het modem en alle overige (draadloze) apparatuur uit of draadloos? Indien het laatste,draadloos meten is zinloos.

Je haalt ongeveer de helft binnen van wat er beschikbaar is op de lijn.

Je zou de DSL-kabel tussen modem en IS/RA-punt eens om kunnen keren en zorgen dat ze klik zeggen bij insteken, of een andere DSL-kabel gebruiken die niet langer is dan ongeveer 1 ½ meter.

 


Hoi janD 

met kabel op 1 computer en verder niets erop. Ook met nieuwe bekabeling is het hetzelfde. Maar bij kpn zijn ze weer aan het kutten ook met WiFi zijn ze aan het knijpen om de versterkers te kunnen verkopen 


Hoi janD 

met kabel op 1 computer en verder niets erop. Ook met nieuwe bekabeling is het hetzelfde. Maar bij kpn zijn ze weer aan het kutten ook met WiFi zijn ze aan het knijpen om de versterkers te kunnen verkopen 

Bij KPN wordt niets afgeknepen, zeker de wifi niet, want de wifi is jouw pakkie-an en niet die van KPN.

KPN moet wèl zorgen dat je de snelheid die je eerst bekabeld haalde weer terug krijgt.

Anders even bellen met 0800 0402 en als steekwoord storing opgeven.

 


Wifi kan niet geknepen worden.  Onmogelijk!! Probeer eens een andere poort.


Hi @nside! Ik zag je topic en ik wilde toch nog even reageren. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat er stappen zijn gezet om de snelheid op je lijn te verbeteren door over te gaan op een ander verbindingstype. Als ik het goed zie komt daar volgende week dan een monteur voor langs. Post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen!