Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem  kan achterin huis al geen internet meer sinds korte tijd   overweeg om andere provider te nemen    jammer na zoveel goede jaren

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb hetzelfde probleem  kan achterin huis al geen internet meer sinds korte tijd   overweeg om andere provider te nemen    jammer na zoveel goede jaren

De wifi-omstandigheden in jouw omgeving zullen niet veranderen bij het overstappen naar een andere provider, je kunt beter de oorzaak proberen op te sporen en te verhelpen, zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

Kennisbank Wifi en Wifi versterkers | KPN Community

Succes.

 


Hoi @Ludo39, dat je achterin het huis geen Wifi hebt is inderdaad typisch. Of dat met een andere provider opgelost is is maar de vraag zoals Jan al noemt. Als het bijvoorbeeld wordt veroorzaakt door een stoorzender in de buurt zal die niet verdwijnen als jij overstapt. Heb je de link die hij deelt al kunnen bekijken? Daar worden verschillende tips gegeven die je kunnen helpen.

De wifi-omstandigheden in jouw omgeving zullen niet veranderen bij het overstappen naar een andere provider, je kunt beter de oorzaak proberen op te sporen en te verhelpen, zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

Kennisbank Wifi en Wifi versterkers | KPN Community

 

Ook kan je onze Wifi Manager doen, die helpt je hier ook bij.


Ik heb alles al geprobeerd  sinds kort heb ik dat altijd goed geweest

Ik heb het idee dat het vermogen  o.i.d. naar beneden is geschroefd


Naar beneden schroeven is iets wat niet mogelijk is, dus dat is het niet. Kan je vertellen wat je precies hebt geprobeerd? Met 'alles al geprobeerd’ weten wij niet wat je geprobeerd hebt en kunnen we dingen voorstellen die je al gedaan hebt.

Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.