Skip to main content

Sinds KPN ons internet heeft overgenomen ervaar ik problemen met up en downloaden; het duurt langer. Streamen is een temptatie. Dus getest via speedtest.nl en wat blijkt:

gemiddeld 66,99 download

bemiddeld 11.33 upload

Ik heb een abonnement met sneller internet 200/200 en glasvezel, behalve een andere provider zijn er geen veranderingen. Mijn vraag is gericht aan KPN: willen jullie dit zo spoedig mogelijk oplossen?

Klinkt niet best,

Omdat je deze vraag toch gaat krijgen:

snelheidsgetal zonder context is niets waard. Dus graag even aangeven hoe je gemeten hebt:

  • bekabeld direct aan de router?
  • bekabeld met andere devices ertussen zoals een devolo of switch ertussen
  • via wifi?

kpn gaat nl alleen iets kunnen doen in het eerste geval. De rest is voor de gebruiker. 
 


Hoi @Frank Hazewinkel, welkom bij ons op het forum, Zoals EAZ al noemt hebben we wat meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Kan je zijn vragen beantwoorden? Ik ben ook benieuwd wat voor modem je hebt en of je dit op 1 apparaat merkt of meerdere apparaten?


Hartelijk dank voor jullie antwoorden en de moeite die jullie je getroost hebben om mij te helpen. Helaas zijn de gegeven tips niet aan mij besteedt; 

Uit jullie antwoorden en vragen begrijp ik dat ik geen actie van kpn kan verwachten als ik niet eerst aan kan tonen dat de slechte verbinding niet aan mij ligt, helaas ben ik daar niet voor in de wieg gelegd:  ik ben vooral afnemer en gebruiker van internet en beslist geen ict deskundige of hobbyist en ook geen jurist.

Weet iemand hoe ik me weer af kan melden bij dit Forum?


Je conclusie klopt niet @Frank Hazewinkel, we willen graag met je meedenken. Maar om met he mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, daar zijn de vragen voor. Dit is een forum en wij zien alleen wat jij schrijft. Als je de snelheden noemt zonder extra details hebben wij geen beeld van de situatie. De enige manier om die duidelijk te krijgen is door het aan jou te vragen. Met antwoorden op de vragen help jij ons om jou te helpen.