Skip to main content

Beste KPN, ik kan geen ander onderwerp vinden dus dan maar hier. Na jullie laatste update, de meshwifi update van een week geleden blijft het blauwe lampje aan de voorkant knipperen met verspringingen naar stabiel groen en dan weer terug knipperen naar blauw. Bloed irritant, vooral in het donker met tv kijken.

Modem meermaals gereset, ook door jullie klantenservice en niets lijkt te helpen. Jullie klantenservice weet het ook niet en zegt niets te kunnen doen dus daar heb je ook niet veel aan. Wat zeker is, is dat dit door jullie update is gekomen want voorheen werkte alles prima.

Ik hoor graag van jullie wat hier de oplossing voor kan zijn. Omdraaien of op andere plek zetten ga ik niet doen want kastje staat goed zoals die staat.
 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik heb precies hetzelfde probleem. Nadat ik van KPN een berichtje ontving over een update is dit begonnen. 

Heb alle reset functies uitgevoerd ook via KPN zelf. Naast dit probleem gaat een programma terugkijken ook niet goed. Als ik een programma bekijk wordt ik er zomaar uitgegooid.

Ook ik vind dit uiterst irritant en hoop een oplossing te krijgen voor een probleem waar ik niet om gevraagd heb. Overigens heb ik glasvezel.

KPN graag een reactie!

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @Josette66, welkom terug.
Vandaag is er een nieuwe update beschikbaar voor de V10a. Om deze te verkrijgen kun je je modem met het paperclipknopje achterop resetten of hem gewoon afwachten. Hij zal hem de komende weken automatisch downloaden.

Dit staat overigens los van het probleem met het terugkijken.

  • Heb je dit op verschillende ontvangers?
  • Hoe zitten je TV ontvangers aangesloten op de experiabox?
  • Heb je dit bij verschillende programma's/zenders?
  • Krijg je ook een melding als je eruit gegooid wordt?

@Josette66 heb je nog een oplossing kunnen vinden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is met de update. Anders hoor ik het graag!