Skip to main content
Beantwoord

Sinds modemupdate wifiproblemen met meerdere iPhones

• March 27, 2025
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Ok ik heb dit probleem dus ook en wordt werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Diverse malen gebeld. Eerst via de app alles geprobeerd op te lossen, helaas. Dan maar bellen, elke keer het zelfde antwoord...meneer u moet eerst resetten en instellingen veranderen…. Het enige wat er nu nog valt te resetten is mijn abo bij de kpn.

Er wordt mij ook elke keer verteld,” meneer, dit probleem is bij ons niet bekend” Het probleem is dus wel degelijk bekend, maar de kpn heeft dus geen oplossing. Wij hebben hier meerdere iphone’s met het zelfde probleem en verhelpen blijkt nogal lastig. Persoonlijk heb ik genoeg data om zonder wifi te kunnen maar andere personen in ons huishouden dus niet.

KPN los dit op! Betaal €1200 plus p/j voor internet en tv diensten en daar komt de telefoonkosten nog boven op. Schandalig, als een klant van mij zoveel per jaar trouw betaald krijgt die klant, buiten goede diensten, ook een hele goede service. Geen kluitjes , geen muurtjes, gewoon problemen serieus nemen en vooral oplossen. Arme medewerkers van de klantenservice. Ben vast niet de enige die na een aantal gesprekken niet meer helemaal aardig kan blijven.

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, heel fijn dat de wifi het wel weer even gedaan heeft, maar niet zo fraai dat het de volgende ochtend direct weer mis was ​@Bas is niet blij met kpn 😑

Waarom je gebeld bent, dat weet ik niet precies, Heb je inmiddels inderdaad een mail of sms ontvangen en vanuit daar nog contact gehad met 1 van mijn collega's? Zo nee, dan wil ik je aanraden om alsnog even contact te zoeken, om na te vragen of de klantenservice hier notities over ziet staan. Dat kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Topper
  • March 27, 2025

@Bas is niet blij met kpn “Het enige wat er nu nog valt te resetten is mijn abo bij de kpn.” Dat is serieus humor!  10 punten, maar lach met een traan toch vrij treurig allemaal.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 31, 2025

Hi ​@Bas is niet blij met kpn, ik heb je even een eigen topic gegeven!

Je geeft aan dat het bij jou thuis mis gaan met meerdere iPhones, gaat dat allemaal om hetzelfde type iPhone of zijn het juist verschillende types?

Met alle andere apparaten gaat het wél goed? Zou je eens kunnen kijken of er wat verandert als je een nieuwe naam en wachtwoord instelt voor je wifinetwerk, via onze servicetool Wifinaam of -wachtwoord wijzigen?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 1, 2025

Hi ​@Bas is niet blij met kpn,

In het topic waar je oorspronkelijk onder reageerde, wordt nu het volgende gedeeld:

Ik heb bij de iPhone 13 de netwerk instellingen gereset ( instellingen/algemeen/ zet over of stel opnieuw in/herstel netwerk instellingen)

Het lijkt tot nu toe (week) dat het probleem verkopen is. 

Zou jij eens kunnen kijken of dit bij jullie ook een verschil maakt?

Goedemiddag, Dit dus ook al geprobeerd, tevergeefs. Gisteren deed de wifi het spontaan wel een keer. Tevens werd ik in de ochtend gebeld door iemand van de KPN, helaas kon ik niet opnemen. Als ik het nummer terugbel bel krijg ik te horen dat ik een mail of sms ontvang waarin een direct nummer staat die ik terug kan bellen zodat ik de juiste persoon te spreken krijg.

Vol goede moed en volle verwachting vanochtend de telefoon weer geopend…...Helaas zelfde probleem. Toegang tot wifi maar geen verbinding met internet..

Probleem is dus niet opgelost, ben wel beniwud waarom ik gisteren dus gebeld ben en waarom de wifi het gisteren dus wel deed?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Hmm, heel fijn dat de wifi het wel weer even gedaan heeft, maar niet zo fraai dat het de volgende ochtend direct weer mis was ​@Bas is niet blij met kpn 😑

Waarom je gebeld bent, dat weet ik niet precies, Heb je inmiddels inderdaad een mail of sms ontvangen en vanuit daar nog contact gehad met 1 van mijn collega's? Zo nee, dan wil ik je aanraden om alsnog even contact te zoeken, om na te vragen of de klantenservice hier notities over ziet staan. Dat kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 15 dagen geleden

Ik heb bij de iPhone 13 de netwerk instellingen gereset ( instellingen/algemeen/ zet over of stel opnieuw in/herstel netwerk instellingen)

Het lijkt tot nu toe (week) dat het probleem verkopen is. “

Dit ook nog maar eens geprobeerd maar helaas,  alles resetten en andere dingen proberen helpt dus een paar uur.

Beste KPN, weten jullie al meer of moet ik me langzaam aan toch maar eens gaan verdiepen in de abonnementen van jullie concurrenten?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 17, 2025

Jammer dat niks lijkt te werken. Had je nog weer met de klantenservice gesproken ​@Bas is niet blij met kpn? Zo nee, dan wil ik je dat toch echt aanraden, mijn collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten. En dat lijkt me hier nu toch wel het handigst, aangezien ik er zelf géén verklaring voor heb waar dit nog mis gaat.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 17, 2025

Ik vind het advies om te resetten ook nogal rigoureus. Ik zou eerst eens beginnen met een herstart van de modem en ook een herstart van je telefoons.

En zeker kunnen er instellingen zijn die niet optimaal zijn, ik denk dan met name aan kanaalkeuze omwille van interferentie met de omgeving.

Hoe ziet je netwerk eruit? Welk modem en heb je ook superwifi misschien? Als je iPhones verbonden zijn met een superwifi en die heeft problemen met de verbinding naar de master dan heb ik het ook eens gehad dat mijn iPhone geen wifi connectie meer had. Zo ben ik ooit eens in de community terecht gekomen.

Persoonlijk vind ik het betaalde abonnement niet relevant. Iedereen mag een fatsoenlijke verbinding verwachten. Echter is het heel goed mogelijk dat het probleem lokaal veroorzaakt wordt en daarvoor is KPN niet perse verantwoordelijk. Juist daarom is de community zo fijn want daar gaat de support vaak door achter de voordeur van de klant.