Skip to main content

Sinds kpn hier in de wijk onderhoud of weet ik veel wat gedaan heeft is mijn internet in de meeste gevallen heel traag ik betaal extra voor 200 mbps dat is goed gegaan tot kpn onderhoud of weet ik veel wat heeft gedaan meerdere keren alle opnieuw geïnstalleerd thuis app alles gedaan kpn op afstand  meerdere keren een Reset gedaan nog steeds problemen wie weet raad.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Anfaas, Welkom op ons forum,
dat is natuurlijk niet de bedoeling van onderhoud!

Wat voor snelheden haal je nu? (kpn speedtest)Haal je deze met een bekabelde computer of via Wifi?
Als je dit via Wifi haalt moet onze wifimanager daar nog een hoop verschil in kunnen maken!


Ook gedaan wifi versterkers verbonden met een vast lijn we haalde dan op ons mobieltje 290/200 mbps en nu soms maar 16/60mbps en op zijn hoogst 145/165 daar mee ben ik al tevreden maar meest is het drama kpn zegt dat mijn modem niet kapot is maar ik heb mijn twijfel over mijn modem misschien moet ik maar overstappen naar 26 jaar ? Wat ik eigenlijk zonde vind .


Dat zijn wel heel uitlopende resultaten inderdaad. Als je ondanks je wifiversterkers slecht wifi hebt is de kans wat kleiner dat het in je experiabox zit maar groter dat er ergens iets niet helemaal goed meer ingesteld staat.

  • Kun je de snelheid ook eens testen met een bekabelde verbinding?
  • Wat is precies de uitkomst van de probleemoplosser van de wifimanager als je hem helemaal doorloopt?
  • Hoe branden de lampjes op je wifiversterkers?
  • Hoe heb je de wifiversterkers aangesloten zitten?

In het onderstaande topic kun je meer informatie vinden over hoe je dit soort problemen op kunt lossen:

 


Bedraad ook al gedaan snelheid 60/70 mbps wat eigenlijk gewoon 200 mbps zou moeten zijn heb er al aardig wat geld ingestoken draden laten trekken een extra axis point op zolder en een switch extra snel internet genomen maar dat betaal ik al een poosje voor niks want internet is erg slecht de snelheden haal ik verre van al meerdere malen met de kpn aan de lijn verschillende stappen gedaan maar zonder resultaat wat nu wie kan er helpen , ik heb gehoord dat er een nieuwe modem is met van die wifi punten zou dat iets zijn  ? Misschien dat ik dan eindelijk goede wifi heb ik word hier gek van iedereen hier in huis extra kosten voor wifi bij mobiele providers wat nu....

​​​


Als je bedraad ook een lagere snelheid haalt zou er nog wel eens wat anders aan de hand kunnen zijn.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan


Bedankt! @Anfaas, ik heb de lijn uitgelezen en een storingsticket voor je aangemaakt.
Mijn collega's nemen hierover nog contact met je op!


@Anfaas ik lees in het storingsticket dat het nu weer goed moet zijn!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Bedankt voor de monteur het lag toch aan de modem tenminste internet is in ieder geval een stuk sneller dan dat het was.

Heb nog wel een vraag ben hier al 2 maanden mee bezig heb ook 2 x vrij moeten nemen omdat de eerste afspraak afgebeld werd moest wel hier voor vrij nemen de 2de afspraak ook afgebeld en de 3de afspraak ook weer vrij voor genomen kosten kosten kosten is hier nog wat aan te doen en buiten dat kosten mobiel internet bijgekocht veel tijd aan kwijt geweest en ergenis ik zij vanaf het begin al dat het waarschijnlijk de modem is en ja hoor  en dan nog de kosten voor snel internet wat ik dus ook 2 maanden en langer niet heb gehad ???


Het sneller internet gedeelte kan ik wel voor je vergoeden maar de rest kan ik je helaas niet in tegemoet komen.
Dit kan ik op je eerstvolgende factuur in mindering laten brengen. Kan je je daarin vinden?


Graag beter iets dan niets bedankt 👍🏻


Geregeld!
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!