Skip to main content

Hallo,


kpn had onderhoud in de buurt gepleegd op 13 okt tussen 1 en 7 uur.

Mijn glasvezel internet verbinding valt na de onderhoud constant weg. 
wat kan ik hiertegen doen. 

Ik zou graag een medewerker willen spreken. De chatbox bot kan geen zinnig antwoord geven. Ipv de verbinding te verbeteren is het dramatisch verslechterd door de kpn onderhoud op 13 oktober in amsterdam oost. Verbinding valt constant weg ondanks reset van de modem…..klantenservice bellen heeft ook weinig nut met die wij ervaren een grotere drukte dan nomaal bandje

Admin: topics samengevoegd


Hier hetzelfde. Alles werkte prima tot….Op 13 okt had kpn in amsterdam oost onderhoud gepleegd ivm het verbeteren van t netwerk. Modem reset helpt niks, verbinding verdwijnt constant. 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Also same. I switched to KPN fiber optics with 1GB speeds, the best I can get is 150mb and it’s very iffy connection quality. Horrible for work meetings since I keep dropping off the calls or freezing. And their ‘Wifi Improvement’ tool doesn’t improve anything. And I don’t find their ‘Super spots’ to be so super so far. Beginning to regret switching from Ziggo.

Honestly I’m getting better connection quality using the hotspot from my work phone. 


Hallo @Din12e45 ,

Bel morgenochtend direct om 8.00 met 0800-0402. Op dat moment is het nog niet druk. 


Via link de verbinding getest en een monteur geregeld. Sneller en makkelijk dan bellen. Uiteindelijk bleek het een ppp verbindingsprobleem te zijn, de poort in de externe glasvezelkast van kpn werd gewijzigd waardoor internet weer werkte.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/servicetool-geen-diensten.htm?code=X9Dp915CLwTAdNtFNUN3TWLVspWjDf&state=EY4MkvoZHvkRCTNvuXfI#/0006.3