Skip to main content

In het verleden had ik bij Xsall stabiel en snel internet. Ik had het abonnement van 100Mbps. Ik haalde dit bijna altijd. Na de overname is het een drama. Soms haal ik nog niet eens 1 Mpbs. Ik test het gewoon bekabeld op de router. Meerdere keren geprobeerd met Speedtest. Gewoon bagger!!!!

 

admin: reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt voor je vraag. 

Hoi @Erik Kamps . Welkom op het forum.

Dat is hoogst merkwaardig. Dit zou absoluut geen gevolg mogen/kunnen zijn van de migratie.

Heb jij je router al even herstart? Mocht dit niet werken kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Nou, ik lees dat meer mensen dit hebben. Ik heb bekabeld de verbinding meerdere keren getest en dan zie je gewoon dat hij wegvalt. Dat zit echt bij KPN, want ik heb er een monitor opgezet!!


Nou, ik lees dat meer mensen dit hebben. Ik heb bekabeld de verbinding meerdere keren getest en dan zie je gewoon dat hij wegvalt. Dat zit echt bij KPN, want ik heb er een monitor opgezet!!

Welke router gebruik je? Al een keer stroomloos gemaakt? Heb je glasvezel? Dan ook even de NTU een tijd stroomloos maken. Wachten tot die opgestart is en dan de router weer op stroom zetten.


@Erik Kamps . Zonder ingevuld profiel kan ik weinig voor je uitzoeken. Zou je die willen invullen en mij dan hier een seintje geven?