Skip to main content

Pffff....wat een gezeik allemaal! Begin van het jaar heeft KPN mij verplicht over laten stappen naar glasvezel! Wat een SHITshow sinds!. Wifi valt best wel vaak uit!! En de K*T wifi versterker doet het niet! Lampje blijft paars branden wat ik er ook mee doet! Schiet totaal niet op!! Ben al jaren klant bij KPN en voor het eerst aan het overwegen on over te stappen naar andere provider.. Ik werk thuis dus de wifi verbinding is voor mij van GROOT belang! En dit schiet totaal niet op!.

Ga aub niet reageren met 'haal stekker eruit' want heb alles al gedaan en geprobeerd en toch werkt die SHIT niet!!! Ik zie heel graag een oplossing tegemoet!! Ben totaaal niet tevreden!!

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo @Zkoeiman als je thuis ‘werkt’, werk je bij voorkeur bekabeld, is sneller, stabieler en veiliger.

 


Hoi @Zkoeiman, welkom op ons forum!
Een oplossing met een druk op de knop heb ik helaas niet voor je maar er zijn zeker wel manieren om je wifi te verbeteren!
De makkelijkste en snelste oplossing is onze wifimanager:

Als het daarmee niet direct opgelost is kun je in het onderstaande artikel nog wat andere tips vinden:

 

Als dit het ook niet oplost of je hebt hier liever direct contact over kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402


Er is een firmware update deze week voor de SuperWiFi ik had ook problemen met de SuperWiFi maar na koppelen van superwifi punt aan de box 12 met internetkabel 10 a 15 minuten gegevens laten ophalen daarna internet kabel ontkoppelen werkt alles weer 


Oh het is overigens ook belangrijk de wifi versterker zoveel mogelijk in het midden van de kamer en op open plaats zonder obstakels te plaatsen voor goed bereik (tegen de muur in midden van het huis is ook goed als je zoveel mogelijk zicht hebt op de Wifi versterker vanuit hele kamer) 

En dit op elke verdieping als je er meerdere wifi versterkers hebt en de Wifi versterkers ook zo dicht mogelijk bij elkaar voor goed onderling contact dus bijvoorbeeld precies onder elkaar  op elke verdiepingÂ