Skip to main content

Goedenavond,

Sinds de gratis upgrade van maandagnacht zitten wij al 3 dagen zonder internet, tv en telefoon. Inmiddels al 2 maal gechat en gebeld. U wordt binnen 3 dagen gebeld door de technische afdeling. Er is gewoon geen signaal wat binnenkomt op de glasvezelkast. Ben best wel teleurgesteld in de hele afhandeling tot op heden.

Zijn er nog meer lotgenoten waar dit ook speelt?

 

Hoi @Schuurman77, welkom op het forum! Jammer te horen dat je al enige dagen zonder diensten zit. Het klinkt wel alsof de juiste vervolgstappen al genomen zijn, ik maak uit je bericht op dat er een melding is voor de technische collega's. Helaas kan het dan wel, afhankelijk van wat het probleem is, enkele dagen duren voor dit opgelost is. Vooral als dit ook iets is waar we de collega's van KPN Netwerk bij nodig hebben. Er wordt contact met je opgenomen zodra de collega's informatie voor je hebben, of aanvullende vragen. 

In gevallen als dit voorzien we je echter wel van een databundel op je mobiele abonnement als je die bij ons hebt. Zodat je in ieder geval dat hebt ter overbrugging. Is dat bij jou ook het geval geweest? Of heb je dat ook niet?

Als je de bundel wel hebt gekregen, en deze raakt op voor het probleem is opgelost, dan kun je het beste bellen met 0800-0402. Ons belsysteem zou dan moeten herkennen dat je de bundel hebt en je de optie geven om hem weer (gratis) op te hogen. 

 


Ok dank je wel voor t antwoord. Databundel is er, alleen met kleine kinderen en thuiswerken vlieg je door de 100gb heen. Bedankt voor de tip om even te bellen als dit onvoldoende is.

 

Na enkele uren dinsdagochtend  alles thuis aan de praat gekregen via hotspot en kpn itv. Jammer dat al deze inspanningen ten gevolge zijn van slechte uitvoering aan de kant van KPN. Als men zegt binnen 3 dagen nemen we contact op en morgen is het al dag 4.... Dag geloofwaardigheid. Weet niet of ik het einde van de maand nog klant ben op deze manier. Begreep van de callcenter medewerker dat dit niet iets nieuws was deze klacht. Het was inmiddels al meerdere keren gehoord.

 

Mvg.


Over het algemeen wordt er in ieder geval wel binnen de gestelde termijn contact opgenomen na een melding. Dan zou ik ook verwachten, ervan uitgaande dat de melding op maandag 1 november gedaan is, dat je dan ook uiterlijk de 4e gebeld zou zijn. Is er vrijdag nog contact met je opgenomen, @Schuurman77, en is het opgelost? Of zijn in ieder geval de vervolgstappen duidelijk? Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier weer reageren? Dan pak ik dit verder met je op.


Goedemorgen,

 

Op vrijdag normaals gebeld. Hierop is weer een ticket aangemaakt, deze is met andere prio doorgezet (buddy). Hierna zijn wij binnen 20 minuten teruggebeld door KPN om het probleem te gaan op te lossen.

Afgelopen weekend is het opgelost. In de kast buiten bleek de aansluiting van ons verkeerd te zitten. Is na werkzaamheden niet goed terug geplaatst. Was in 10 minuten opgelost uiteindelijk. Blij dat het is opgelost, duurde alleen wel even.

 

Mvg.


Fijn om te horen dat het nu alsnog is opgelost, @Schuurman77!Â