Skip to main content

Zojuist voor de 5e keer meer dan een half uur met KPN gebeld i.v.m. traag internet.
Wij hebben ons pakket verhoogd van 50/50 naar 100/100.
Sinds deze wijziging is ons internet ontzettend traag en hebben wij hier contact over opgenomen.

Vandaag een klantenservicemedewerkster gesproken en uitgelegd dat ik al 5 keer de stappen heb doorlopen voor het resetten van het modem. Hier gaf de medewerkster geen gehoor aan en begon geïrriteerd door te gaan met dat ik de stappen toch moest doen. Dit gebeurde op een erg onvriendelijke manier en toen ik hier wat van zei begon ze met een collega in een andere taal over mij te praten.

Uiteraard begrijp ik dat de procedure is dat er een stappenplan uitgevoerd moet worden.
Er heerst alleen geen enkele empathie en klantgerichtheid bij deze dame.
Helaas hebben wij met het verhogen van onze snelheid ook het contract verlengd.

Zodra dit afloopt gaan wij weg bij KPN.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
 

Hallo @Max van Lamoen heb je van KPN al een bevestiging gehad dat je nieuwe snelheid geactiveerd is?

Zo ja, heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna je modem een herstart gegeven?

Indien je nog geen bevestiging hebt gehad, zit je nog op je oude snelheid.

 


Hoi @Max van Lamoen, welkom op het forum. Met een snelheidsverhoging hoort de snelheid natuurlijk niet juist lager te worden! Ik heb nog te weinig informatie om er meer over te kunnen zeggen, kan je ons er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Hoe meet je de snelheid, is dat bekabeld of draadloos?
  • Wat was het resultaat van de soeedtest precies?
  • Welke stappen heb je al gedaan? Dan vragen we je geen dingen die je al hebt gedaan
  • Heb je de tips die Jan hierboven geeft al kunnen proberen?

We denken graag met je mee, als je ons daarbij helpt kunnen we een heel eind komen denk ik 🙂