Skip to main content

Ik heb op 29 november gebeld voor een monteur want ik moet een nieuw glasvezelkastje want die ik nu heb is verouderd. Ik had toen nog gewoon internet. 2 weken geleden had ik opeens geen internet meer. Geen tv, geen telefoon, geen wifi. Ik heb ondertussen al 10 x gebeld en iedere keer wordt er gezegt dat er een terugbel verzoek wordt. gestuurd. Je raad het al tot nu toe nog steeds niemand gebeld. Je bent machteloos want er wordt alleen maar gezegt dat ik moet wachten tot ik terug gebeld wordt. BEL DAN *** OOK TERUG. Ik vind het schandalig hoe Kpn omgaat met hun klanten. Ik betaal er dik voor dus dan wil ik het ook ontvangen. Heb al veel kosten moeten maken om extra mb te kopen. Waar kan ik die terug vorderen. Ik word hier zo ontzettend boos van.

 

Admin: afgesplits van oud topic. Bericht aangepast met het oog op de huisregels.

Zooo frustrerend is het als dat gebeurt! Maar ik moet zeggen, wij kregen wel direct 100 GB data zodat we alles konden gebruiken via de hotspot van de mobiele telefoon. Dus als je nu geen internet hebt, zou ik er nog een telefoontje aan wagen en vragen om extra data tot het probleem is opgelost! Succes!


Hi @AVerh en welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat dit flink wat frustratie oplevert inderdaad. 😕 Hoe zit het nu met de diensten, is alles weer online? Als je een mobiel abonnement hebt van KPN is het inderdaad mogelijk om gratis data te ontvangen zodat je toch kunt internetten in de periode dat je geen diensten hebt. Daarnaast kun je voor storingen dus altijd met ons bellen via 0800-0402. 

Mocht het nog niet opgelost zijn, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan en geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. Dan kan ik op onderzoek uit! 


Ik ben nu ruim een maand verder en er is nog steeds niets opgelost. Ik kan mijn forumprofiel niet invullen omdat ik officieel geen klant van kpn ben. Ik ben klant van budget thuis maar kpn moet de glasvezel regelen. Ik wordt door budget doorgestuurd naar kpn omdat die het probleem met het glasvezelkastje op moeten lossen. Maar kpn stuurt mij weer terug naar budget en die lossen ook niets op. Ze blijven allebei in gebreke, budget en kpn. Ondertussen ben ik niet alleen financieel de dupe. Ik moet toch extra mb's kopen omdat ik mijn mail wil kunnen lezen en dat loopt behoorlijk op maar ook mentaal merk ik dat het niet goed gaat, die machteloosheid en gevoel dat er totaal niet naar je wordt geluisterd. Frustrerend. Ik heb al bijna een maand nog geen journaal gezien. 


Hoi @AVerh 
Je moet altijd bij de provider zijn waar je het abonnement hebt afgesloten in dit geval dus Budget.
Hier kunnen ze niets voor je doen omdat ze geen gegevens van je hebben.
Budget moet KPN aansturen, dat kun jij niet doen.


Wat @huistijger zegt klopt. Je moet dan bij Budget aankloppen. Zij hebben een eigen ingang bij ons, dus ze zouden je nooit naar ons door moeten verwijzen. Als wij nodig zijn om iets op te lossen, dan kunnen zij dit zelf met ons regelen. Hopelijk werken de diensten nu snel weer en, ondanks dit, een fijne jaarwisseling gewenst! 🎆


Dank je wel voor jullie reacties. Ik ben er nu wel achter dat Budget een waardeloos bedrijf is die zijn klanten aan het lijntje houd en alles op anderen af schijnt te schuiven. Ik ga morgen nog maar weer eens bellen en ik hoop dat het heel snel opgelost is.Â