Skip to main content

Op 16/17 nov schijnt er een update uitgevoerd zijn op de Box12 ivm MESH448. Plots uit het niets ineens geen internet en TV meer. Modem stond op SoftwVer 112 . Tig keer Klantenservice gebeld die hun best deden. Werd nwe moden toegestuurd maar zelfde probleem (staat op 112 ook). Internetlampje knippert, WIFI knippert/aan en  Power lampje is aan. TV lampje  is uit. Gereset, stroom er af etc NIETS hielp. Nu al bijna 2 dagen ZONDER TV en Internet (Niet fijn ivm kids die bv geen Sinterklaasjournaal  kunnen kijken al 2x….) . Nu wordt er een monteur gestuurd.

Maar hoe typisch is het dat uitgerekend op de dag dat er 448 uitgerold wordt ten tijde dat NIEMAND thuis was hier er bij terugkomst NIKS het meer doet? Terwijl toen we weggingen zowel TV als Internet het deden. En dan zou het aan onze kabeltjes liggen? Het werkt al 3 jaar zonder wij iets veranderd hebben. Dec 2020 nieuwe Box12 gehad en 4K kastjes TV. Aangesloten en hoppa het werkte meteen!  Maar nu werkt alles perfect bijna ALTIJD (nooit verder storing gehad dit jaar) en de storing treedt op als we niet thuis zijn (op een dag dat MESH 448 uitgerold wordt) en dan zou het aan iets in ons huis liggen? Voor ons totaal  niet logisch.

Vraag1 :als Box12 op Software versie 112 staat en MESH 448 is uitgerold cq heeft men proberen uit te rollen op mijn aansluiting, kan het dan zo zijn dat zowel TV als Internet het niet doet? 

Vraag2: kan je zelf de Software versie updaten naar 448?

Vraag3 : of kan een monteur dat ook?

Want anders komt hij wellicht voor niets.

Overigens wil ik benadrukken dat het allemaal super aardige en behulpzame mensen bij Klantenservice zijn en zij echt hun best doen . Maar waarom had niemand het bv over een mogelijke fout als gevolg van de MESH 448 op die dag en dat het wel eens daar aan zou kunnen liggen.  Of heeft dat er dan niks mee te maken? Nieuw modem en dan komt het goed zeiden ze maar nieuwe modem doet ook niets. Ik ben los… 

 

Help? Anybody? ;-)

 

Fijne dag !

OPGELOST door de monteur !! Bleek een draadje los te zitten in de buitenkast…. grmpfff.. Dank Klantenservice en dank monteur ! SHIT happens . Gelukkig zelden problemen met KPN en zoiets kan gebeuren. Fijne avond allemaal!


PS weet iemand hoe ik een topic kan deleten?


PS buitenkast is de KPN kast ergens in de wijk.. 


Een hele goedemiddag @MPee! We komen nu aan jouw topic toe: fijn om te lezen dat het probleem al opgelost is door één van onze monteurs! 

Gelukkig zelden problemen met KPN en zoiets kan gebeuren. 

Blij om dit te horen, deze ga ik intern delen, dank je wel! :blush: