Skip to main content

Sinds update vannacht van modem geen wifi meer.. weet iemand hier een oplossing voor. Kpn al gebeld,modem gereset. Kpn zegt dat alles het doet.. moet nu maar een monteur laten komen.. dit is toch raar.

Weet iemand een oplossing.

Hoi @Diana1807, welkom op ons forum!
 

 Onze V10a's hebben een update gehad de afgelopen dagen. Hierover kun je meer informatie vinden in het onderstaande topic:

 


Heb je in de tussentijd nog wifi kunnen krijgen?
Met de update zijn je 2,4Ghz netwerk en 5Ghz samengevoegd. Als deze verschillende namen hadden kan het zijn dat een van beide er nu niet meer tussen staat.
Een reset zal alles terug hebben gezet naar de fabrieksinstellingen achterop. Werken die?
 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hoi Thomas

Het klopt wat je zegt mijn netwerk stond er niet meer tussen, kon deze ook handmatig niet vinden  

Na reset nog steeds niets 

Wat ik vreemd vindt is dat zelfs jlanten service mij hier niet bij kon helpen. Uiteindelijk maar monteur besteld. Deze constateerde idd geen netwerk maar kon deze zelfs niet meer mijn v10a niet meer vinden uiteindelijk nieuw modem.

Bedankt voor je antwoord


@Thomas wat ik nu wel heel vreemd vindt is dat de monteurskosten nu voor mijn rekening komen. wat ik lees op het forum moet je aardig technisch en verstand van modem/internet hebben om je modem weer verbonden te krijgen ivm wegvallen van 1vd netwerken. Ik vind dit heel vreemd.


Bedankt voor je terugkoppeling @Diana1807, fijn dat het in ieder geval toch opgelost het is wel wat dubbel dat je nu met kosten komt te zitten.
Ik begrijp dat er een servicemonteur langs is geweest, deze zijn helaas niet gratis als het probleem zich in je eigen aansluiting zit.