Skip to main content

Sinds vanochtend hebben wij dit probleem ook. Al enkele keren via MijnKPN gezocht en KPN gebeld - mededeling dat we dan maar drie wifiversterkers moeten kopen. Maar voorheen geen problemen gehad, en geen enkele garantie dat het met wifiversterkers wel lukt om het IP-adres te verkrijgen. ModemĀ (V10A) resetten helpt eventjes.

Ā 

Ik zie datĀ @ThomasĀ andere vragen beantwoord heeft vanochtend, die ook over instabiel internet gaan, sedert de software update van 11 augustus. Daar zou het ook mee te maken kunnen hebben - wij zijn een groot deel van die tijd met vakantie geweest en merken mogelijk de instabiliteit nu pas op.

Ā 

In eerste instantie werkte de tv evenmin, dat is opgelost na de reset en nog een keer uit/aanzetten.

Ā 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @EASBĀ . Wat hinderlijk dat het wifi daardoor instabiel geworden is. Jij hebt dus alleen de v10a in gebruik? Het zou kunnen dat het kanaal nu anders staat.

Merk je de slechte wifi op al je apparaten? En maakt de afstand nog iets uit?


Hoi @Erwin_Ā ,

Het warenĀ iei tv en mobiele telefoons, na een reset alleen verschillende (maar niet alle) mobieltjes. Afstand maakte niet uit.Ā Ik moet zeggen dat het nu, na een nieuwe reset vanochtend, beter ljikt te gaan...


@EASBĀ . Ok. Dat klinkt hoopvol. Kijk het even aan. Als alle apparaten weer beginnen te storen, ongeacht afstand, wil ik dat graag weten.


@Erwin_Ā helaas treden dezelfde problemen weer op, soms met tv, soms met internet. Tv geeft foutmelding, wifi van sommige telefoons zegt 'kan ip-adres niet verkrijgen'. Of wifi is wel verbonden, maar geen internet, met de melding: 'internet misschien niet beschikbaar'


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_Ā profiel aangevuld, weet jij zo voldoende?


@Erwin_Ā is het misschien handiger om de helpdesk te bellen? Want ik begrijp dat jij druk bent. Het is alleen heel lastig met die onbetrouwbare wifi, en hier is iemand in huis die studeert en moet kunnen overleggen in appgroepjes, die heeft nu een bundel moeten kopen. Al twee keer het modem reset, geen resultaat helaas.


@Erwin_Ā inmiddels heb ik contact gehad met de helpdesk.


@EASBĀ . Het forum is niet de ideale plek voor ā€˜directā€™ contact. Bij ons kunnenĀ er zelfs Ć©Ć©n of twee dagen tussen de reacties zitten. Het is dus meerĀ geschikt voor zaken die geenĀ  urgentie hebben. Ik begrijp dat je met de helpdesk hebt gebeld/gechat. Is hier een oplossing uit gerold?Ā 


@Erwin_Ā , dank voor je reactie en toelichting. Ik heb idd de helpdesk gebeld, een oplossing is er nog niet maar we zijn er nog mee bezig.Ā