Skip to main content

Sinds p.m. 2 weken geleden software update gepusht gekregen vanuit KPN. Sindsdien dagelijks issues:

  • wel wifi signaal maar geen internet verbinding 
  • regelmatig geen tv signaal

Vóór de update werkte alles voor meer dan 4+ jaar vlekkeloos. Ook geen issues met de tplink switch en of tplink mesh. Totdat update binnen kwam…… sindsdien issues.

Oplossing van klantenservice was om KPN certified hardware te kopen via KPN webshop. Serieus?

Lijkt mij beter dat KPN de hardware zinder extra kosten voor mij gaat leveren. Issue komt door update van KPN niet vanwege wijzigingen bij mij thuis.

Hoi @abcdpeter, laten we voordat er conclusies worden getrokken eerst even kijken wat er eigenlijk aan de hand is. Dat is namelijk nog helemaal niet duidelijk.

  • Laten we bij het begin beginnen, welk type modem heb je precies?
  • Welke update kreeg het modem precies?
  • Wat gebeurt er als de verbinding wegvalt, veranderen de lampjes op het modem, blijven ze gelijk of iets anders?
  • Hoe zijn de pc's aangesloten op het modem, is dat via een directe kabel, een draadloze verbindingsset, Wifi of anders?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Hier precies hetzelfde…

 


Welkom op het forum @Svennie101, dat is nog niet zoveel informatie. Op basis hiervan kan ik er niets over zeggen. Kan jij de gestelde vragen ook allemaal beantwoorden? Je kunt ons ook bellen op 0800-0402, als dat makkelijker is om het uit te leggen.