Skip to main content
Beantwoord

Sinds update wifi via 5GHz, meeste van mijn apparaten werken beter op 2.4GHz

• November 11, 2021
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Benita Versluis
Deelnemer

Hoi hoi vannacht heeft schijnbaar kon een update gehad en schijnt nu te draaien op 5 mgh maar veel van mijn dingen zoals toon en ring draaien alleen op 2.4 mgh hoe kan ik zorgen dat ik hier draai op 2.4 mgh? 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Benita Versluis , bij de V10 kun je de 2.4 en de 5.0 band verschillende namen geven, dus jouw apparatuur moet moeiteloos onderscheid kunnen maken tussen de 2 banden, mits ze dus verschillend van naam zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 11, 2021

U heeft een KPN Box? En sommige apparaten hebben nu geen verbindingmeer met WiFi?

Benita Versluis
Deelnemer

Ja klopt heb de v10 er zijn wat slimme stekkers die alleen op 2.5 draaien de ring en de toon doen het niet de toon blijft aangeven dat het wachtwoord niet klopt heb gebeld en hun zeggen ook toon draait alleen op 2.5 niet op 5

• Antwoord
  • November 11, 2021

Hallo @Benita Versluis , bij de V10 kun je de 2.4 en de 5.0 band verschillende namen geven, dus jouw apparatuur moet moeiteloos onderscheid kunnen maken tussen de 2 banden, mits ze dus verschillend van naam zijn.

Benita Versluis
Deelnemer

Oké en hoe doe ik dat?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 11, 2021

Ja klopt heb de v10

Dat klopt niet. De v10 is een Experiabox. En geen KPN Box. 

er zijn wat slimme stekkers die alleen op 2.5 draaien..

2,4 Ghz. Geen 2,5.

U heeft echt de v10 en niet de v10a?

Benita Versluis
Deelnemer

Het is me gelukt super bedankt voor de tip

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 11, 2021

@Benita Versluis  goed gedaan !!! Doe je Toon de groeten van me ? :grinning:

Benita Versluis