Skip to main content

Sinds V10 update is PPP verbinding erg instabiel

• June 27, 2025
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Ik heb exact dezelfde problemen. Sinds de firmware update van de ExperiaBox is de PPP verbinding erg instabiel.

Ik zou graag terug willen naar de vorige versie, maar tot nu toe wil de helpdesk daar niet aan. Zelfs een lagere snelheid zou ik prima vinden, als de verbinding maar stabiel is. 

Het zou aan de adapter liggen, of aan het draadje tussen het ISRApunt en de modem. Of aan de extra switch op het interne netwerk. Of aan andere aangesloten devices. 
(Vooral die laatste twee beweringen baren me zorgen. Als interne devices invloed zouden hebben op de buitenkant, is dat dan ook andersom ook zo? En is de experia box dan wel veilig?)

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Ook een Martijn, welkom op onze community! De verbinding hoort natuurlijk gewoon stabiel te zijn. Als alles wegvalt is de kans aanzienlijk dat de storing in je experiabox of onze kant zit. Terug naar de vorige software is simpelweg geen optie maar dit moet wel goed opgelost worden. Ik begrijp dat je ze al gesproken hebt maar mijn telefonische collega's kunnen je hierbij echt het beste helpen. Laat je ons weten hoe t afloopt? Je kunt hiervoor online een belafspraak maken.