Skip to main content

Goedenavond,

 

Wij hebben sinds vandaag verbinding met KPN alleen geen verbinding met WIFI. Ik heb vandaag 2 keer gebeld met de klantenservice. Er kan pas 7 juni een monteur langskomen. Dit betekent dat wij 2 weken geen internet, tv en vaste telefoonaansluiting hebben ( onze vorige provider heeft ons vorige abbonement vandaag stop gezet. ) We hebben zelf sterk het vermoeden dat het modem kapot is, ik heb al gevraagd of er een nieuwe verstuurd kan worden maar dit doen jullie niet terwijl ik bij een klant van een jaar geleden lees met een soort gelijke situatie, dat jullie dit wel hebben gedaan. Zoals een ieder zal begrijpen is het niet hebben van WIFI zeer vervelend. Wij zijn hier niet blij mee. 

 

Met vriendelijke groet. 

Wij hebben sinds vandaag verbinding met KPN ....

Wat bedoelt u hier mee? Kunt u dat wat beter omschrijven? U heeft geen WiFi (= draadloos internet) schrijft u, maar heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel internet? 


Nee, net geprobeerd we kunnen geen verbinding krijgen. Terwijl we met de vorige provider ook glasvezel hadden. Gisteravond werkte alles nog alleen dan met andere apparatuur. We hebben alles al gereset. Van het glasvezelmodem zelf brandden 2 lampjes, de bovenste 2, deze zijn beide groen. 


Hoi @Masma ,

Ethernet brand dus niet op het NT, correct?

Zit de ethernetkabel wel in de rode WAN poort van de box 12?

Kun je de kabel aan beide kanten aandrukken of desnoods vervangen?

Wat je ook nog kan proberen is het NT te herstarten.