Skip to main content

sinds vandaag werkt de experia box niet,geen tv wifi internet.  Heb 2x gereset

Wat vervelend dat daardoor je diensten niet werken.

Bij een storing is het snelst om even te bellen.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


KPN heeft op afstand box gereset,maar ook geen effect


Dan nogmaals bellen lijkt me.

“na reset op afstand werkt de experiabox nog niet” lijkt me dan een goede introtekst.


Hoi @Halderberge, niet fijn dat jouw verbinding niet meer werkt! Goed dat je het aankaart.

Heb je de reset volgens deze stap 2 al geprobeerd? En ben je verder gekomen met de tips van @PeterG en heb je contact met de klantenservice gehad? Zo niet, laat het dan even weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Dan helpen we je via deze weg verder.


Inmiddels het bericht gekregen dat het een grotere storing betreft waar aan gewerkt wordt en mijn monteur is afgemeld door kpn


@Halderberge Ah, het komt van een storing dus. Dan ben je in ieder geval iets wijzer, dat is fijn. De status van een algemene storing kan je via onze website in de gaten houden. Als je er daarmee niet uit komt of als je later toch vragen hebt, vul dan je gegevens in en laat het ons hier weten. Dan kijken we er voor je naar.


het bericht gekregen dat het een grotere storing betreft

Ah, dat is minder. Als je een mobiel abonnement bij kpn hebt kan er een weekbundel van 100 GB opgezet worden. Als je dan de hotspot van je telefoon gebruikt kun je apparaten daarmee verbinden.

CC @Alexandra .


Werkt het weer @Halderberge ?


Ja .1 dag later is op afstand het probleem hersteld.Storing in het kastje van de glasvezel was het euvel