Skip to main content
Beantwoord

Sinds vanochtend geen internet meer, lampje op modem brandt rood

• July 15, 2023
  • 11 reacties
  • 224 keer bekeken

Beste KPN,

na 2x meer dan 25 min in de wacht te hebben gestaan probeer ik het op deze manier. Ik heb sinds vanochtend geen internet in huis, zowel WiFi als bekabeld. Op de experia box brand het lampje internet rood en services oranje.

en ook heb ik geconstateerd dat het lampje bij glass uit staat. 
heb beide apparaten al een paar keer van het stroom gehaald. 

maar het probleem is niet verholpen.

help..

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Butchbenny voordat je belt kun je eerst eens proberen de glasvezelkast minimaal 2 minuten van de stroom te halen ewn daarna te herstarten.

Heb je dan weer een brandend glaslampje, opgelost.

Geen brandend glaslampje even bellen met 0800 0402, voor storingen/geen diensten 24/7 bereikbaar.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 15, 2023

Misschien externe storing? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2023

De rest in de wijk met kpn heeft geen storing

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 15, 2023

Ok dat sluit een externe storing dus uit

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • July 15, 2023

Wat je kan proberen is glas van stroom halen en na 10 min weer stroom erop zetten en 10 wachten dan stroom op modem zette

Geef beiden ruim voldoende de tijd om op te starten en gegevens op te halen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2023

Al gedaan

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 15, 2023

en ook heb ik geconstateerd dat het lampje bij glass uit staat.

Op het glasvezelkastje brand dus geen lampje? Ook geen rood lampje? Alles uit?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2023

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 15, 2023

Aha, op die manier. Dan zal er wel een monteur moeten komen. Die kunt u toch het snelste regelen via de telefoon denk ik...

• Antwoord
  • July 15, 2023

Hallo @Butchbenny voordat je belt kun je eerst eens proberen de glasvezelkast minimaal 2 minuten van de stroom te halen ewn daarna te herstarten.

Heb je dan weer een brandend glaslampje, opgelost.

Geen brandend glaslampje even bellen met 0800 0402, voor storingen/geen diensten 24/7 bereikbaar.

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 15, 2023

@JanD de standaard have you tried to turn it off and on again heb ik uiteraard geprobeerd.

heb na 35 min in de wacht gestaan te hebben gehoord dat ze het vanaf afstand proberen op te lossen en dat ik binnen 2 uur een belletje kon verwachten om een afspraak met de monteur te maken.

ik heb niet eerder met de service desk hoeven te bellen…. Ik hoop dat t vandaag een mindere dag is 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 19, 2023

Na lang doordrammen zijn ze vanochtend eindelijk geweest. Afgelopen weekend heeft een monteur mijn patch aangesloten bij iemand anders in de wijnkast. En daardoor verbonden met een ander huishouden. 

waar mensen werken worden fouten gemaakt zeg ik dan.

geen idee waarom je een bestaande patch kabel zou willen ontkoppelen