Skip to main content

Beste KPN,

na 2x meer dan 25 min in de wacht te hebben gestaan probeer ik het op deze manier. Ik heb sinds vanochtend geen internet in huis, zowel WiFi als bekabeld. Op de experia box brand het lampje internet rood en services oranje.

en ook heb ik geconstateerd dat het lampje bij glass uit staat. 
heb beide apparaten al een paar keer van het stroom gehaald. 
 

maar het probleem is niet verholpen.

help..

Misschien externe storing? 


De rest in de wijk met kpn heeft geen storing


Ok dat sluit een externe storing dus uit


Wat je kan proberen is glas van stroom halen en na 10 min weer stroom erop zetten en 10 wachten dan stroom op modem zette

Geef beiden ruim voldoende de tijd om op te starten en gegevens op te halen 


Al gedaan

 


en ook heb ik geconstateerd dat het lampje bij glass uit staat.

Op het glasvezelkastje brand dus geen lampje? Ook geen rood lampje? Alles uit?


 


Aha, op die manier. Dan zal er wel een monteur moeten komen. Die kunt u toch het snelste regelen via de telefoon denk ik...


Hallo @Butchbenny voordat je belt kun je eerst eens proberen de glasvezelkast minimaal 2 minuten van de stroom te halen ewn daarna te herstarten.

Heb je dan weer een brandend glaslampje, opgelost.

Geen brandend glaslampje even bellen met 0800 0402, voor storingen/geen diensten 24/7 bereikbaar.

Succes.

 


@JanD de standaard have you tried to turn it off and on again heb ik uiteraard geprobeerd.

 

heb na 35 min in de wacht gestaan te hebben gehoord dat ze het vanaf afstand proberen op te lossen en dat ik binnen 2 uur een belletje kon verwachten om een afspraak met de monteur te maken.

 

ik heb niet eerder met de service desk hoeven te bellen…. Ik hoop dat t vandaag een mindere dag is 


Na lang doordrammen zijn ze vanochtend eindelijk geweest. Afgelopen weekend heeft een monteur mijn patch aangesloten bij iemand anders in de wijnkast. En daardoor verbonden met een ander huishouden. 
 

waar mensen werken worden fouten gemaakt zeg ik dan.

geen idee waarom je een bestaande patch kabel zou willen ontkoppelen