Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds deze morgen is mijn internetverbinding weggevallen. Ik ben al geruime klant en deze verbinding is tot op heden uitermate stabiel geweest. Ik zie op het glasvezelkastje de power-led constant groen branden. Het verkeer (pijltjes) knippert af en toe. Dit geldt ook voor het netwerk-ledje. Op de Experia Box zie ik rode/oranje leds voor de services en het internet. Ik heb zelf al het modem 15 Min uitgezet. De stroom van het glasvezelkastje afgehaald en na 10 min weer teruggeplaatst. Ook de servicetool bij geen Internet heb ik gebruikt. Die klapt eruit met een melding ‘undefined is not a step’. Tot slot staan er ook geen storingen of onderhoud hier vermeld danwel gepland. 
 

Is er een moderator die kan kijken wat er aan de hand is? Ik kan geen telefoonnummer vinden om de storing te melden.    

 

Hi @AllanAlbers! Welkom op het forum. Laten we zo snel mogelijk de verbinding weer herstellen.

De snelste manier om geholpen te worden is door 0800-0402 te bellen. De klantenservice kan gelijk met je zien wat er aan de hand is en eventueel een monteur inplannen voor je.

Als je liever toch via het forum geholpen wilt worden vul dan je profiel in. 

Geef je hier aan of de klantenservice je heeft geholpen of dat wij mee moeten kijken?


Beste Bram,

de monteur staat voor maandag ingepland. Dit via de klantenservice. Dank voor je reactie en een fijn weekend. 


@AllanAlbers goed om te horen dat de klantenservice je heeft kunnen helpen. 🙂 Ik zal het topic sluiten.