Skip to main content
Antwoord

Sinds vanochtend getroffen door internetstoring

• May 26, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Lekker boeiend, formule 1..

Ik zit alweer sinds 7;47 vanmorgen zonder internet!! En dan ga ik naar dit forum en dan wordt ik weer geconfronteerd met het feit dat jullie van mijn geld playstations en tv's en weet ik 't wat allemaal uitdelen aan nieuwe klanten, schijt ziek wordt ik ervan. Beginnen ook over dat ik misschien een databundel kan krijgen als compensatie, maar om dat te checken moet ik eerst inloggen, en inloggen is onmogelijk.. Nouja goed, ik zal er toch niet voor in aanmerking komen omdat ik (gelukkig) geen KPN mobiel heb. KPN druk bezig met kado's uitdelen en formule 1 competities organiseren, terwijl ik al 4 uur lang geen internet heb, mooi man..

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Vinny123, erg vervelend als je geconfronteerd wordt met een storing. Helaas kan het soms gebeuren dat er ergens iets uitvalt en dat jij daardoor ook zonder diensten komt te zitten. We doen in dat geval altijd ons uiterste best om die storing dan ook zo snel mogelijk weer te verhelpen. Is dat met deze storing inmiddels ook zo?

Ik zie ook dat je in je bericht aangeeft dat je ‘weer’ storing hebt. Heb je dit vaker?

Zoals de storingspagina al aangeeft, we kunnen gratis mobiele data geven bij een storing. Maar dat kan wel alleen als je mobiele abonnement ook bij ons is. Anders hebben wij immers geen toegang tot dat abonnement om de data bij te schrijven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2025

Tsja het is techniek en daar kan altijd iets mee mis gaan. Het is vervelend maar meer dan dat is het niet. Het komt gelukkig heel weinig voor.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Ze hebben er nu doodleuk nog  4 uur storing aan vastgeplakt.. Waar zit ik nou eigenlijk op te wachten? Dadelijk schuiven ze het weer 4 uur op.. Ik kan deze dag beter als verloren beschouwen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2025

Hoi ​@Vinny123 .

Er is een eigen topic van gemaakt. Want je had het in het Formule 1 topic geplaatst….

Erg vervelend dat je vaste diensten nu niet werken.

Kan je je computer/laptop niet verbinden met het 4G Hotspot van je smartphone?

Of wifi van de buren indien die tenminste wel internet hebben, want het ziet eruit als een grotere storing. Anders zou het niet zo op de storingspagina staan.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Hoi ​@Vinny123, erg vervelend als je geconfronteerd wordt met een storing. Helaas kan het soms gebeuren dat er ergens iets uitvalt en dat jij daardoor ook zonder diensten komt te zitten. We doen in dat geval altijd ons uiterste best om die storing dan ook zo snel mogelijk weer te verhelpen. Is dat met deze storing inmiddels ook zo?

Ik zie ook dat je in je bericht aangeeft dat je ‘weer’ storing hebt. Heb je dit vaker?

Zoals de storingspagina al aangeeft, we kunnen gratis mobiele data geven bij een storing. Maar dat kan wel alleen als je mobiele abonnement ook bij ons is. Anders hebben wij immers geen toegang tot dat abonnement om de data bij te schrijven.