Skip to main content

Bete KPN 

vanaf vrijdag werkt mijn glasvezel niet meer dus geen internet tv en telefoon contact gehad met een medewerker maar de monteur kan pas maandag komen in het weekend kan dit niet ? Bij ziggo komen ze ook op zondag als het moet zit nu op mijn mobiel tv te kijken als ik een laptop had moest ik die maar op m’n tv aansluiten maar die hebben we niet ook AlS het werk is de WiFi erg slecht vind ik maar de monteurs vertellen steeds het werkt prima en dan woord je weer met een kluit in het riet gestuurd voor 100 € versterkers aangeschaft bij kpn en nog k.t .

als dit zo doorgaat stap ik weer over naar ziggo daar was het allemaal goed geregeld en veel sneller internet 

jammer dat kpn je gewoon laat zitten en mijn gevoel is zoek het zelf lekker uit een fijn weekend


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @cuupk , heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart? Daarna meteen even de modem/router een fabrieksreset geven.

Internet kun je tijdelijk gebruiken door je mobiel als hotspot aan te zetten.

Gaat het nu beter?

Succes.

 


Er werken wel monteurs op zaterdag maar vrij beperkt, deze planning zit dus snel vol. Op zondag werkt er vrijwel niemand bij KPN, enkel een aantal collega's van klantenservice en een heel klein aantal monteurs die on-call staan indien er storingen zijn bij een grote klant met een speciale overeenkomst omtrent service-tijden plus wat ondersteunend personeel voor deze monteurs. 

 

De problemen die je omschrijft over wifi daar heb ik meer uitleg bij nodig, het is mij niet helemaal duidelijk wat daarmee bedoeld wordt.

 

jammer dat kpn je gewoon laat zitten en mijn gevoel is zoek het zelf lekker uit een fijn weekend

Storingen vlak voor het weekend zijn gewoon lastig, er is op zo'n moment weinig wat er gedaan kan worden. Ook eventuele noodpakketten komen vaak pas na het weekend aan.


Het is zo jammer de glasvezel is woensdag aangesloten dit was al de tweede monteur de eerste daar lukken het al niet mee nu al deze problemen wat gaat de toekomst ons brengen 


Het is zo jammer de glasvezel is woensdag aangesloten dit was al de tweede monteur de eerste daar lukken het al niet mee nu al deze problemen wat gaat de toekomst ons brengen 

Hallo @cuupk heb je mijn adviezen, eerder genoemd, al geprobeerd?

 


Ja dat is vrijdag gedaan maar toen heeft de medewerker verteld dat er geen signaal binnen kwam en dat er daarom een monteur moet komen 


@cuupk . Werkt het ondertussen weer?