Skip to main content

Al sinds afgelopen vrijdag storing internet, tv. en (vast) bellen (postcodegebied 4697). De te verwachten eindtijd op de website wordt iedere keer opgeschoven. Na drie dagen wil ik eigenlijk wel eens weten waar ik aan toe ben. Is de oplossing al in zicht?

Goedenavond,

inderdaad ook wij in Sint-Annaland als sinds vrijdag 30 juni 12:00 geen internet meer.

maar kpn heeft weekend en schuift de reparatie opgelost maar steeds naar voren.

niks gehoord van KPN, laat ik zeggen schandalig.

niemand te bereiken zeker bij hun ook het internet eruit.

Maar wel een mail sturen kijk F1 handig hoe( we hebben geen internet)….


Een storing kan wel eens voorkomen; heb ik best begrip voor. Soms kan het snel opgelost worden, soms duurt het wat langer; kan ik ook nog wel begrijpen. Ik heb er echter meer moeite mee om te begrijpen dat zoiets na drie dagen nog niet opgelost kan zijn. Begint nu toch wel heel vervelend te worden ……….


Duurt allemaal veel te lang. Hier ook in Sint-Annaland geen radio, tv, WiFi. Eindtijd blijft doorschuiven. Nu al sinds vrijdag 12.00 uur. Bellen heeft geen zin. Maak zeker niet de fout het 0900 nummer te bellen, na 32 minuten wachten werd de verbinding verbroken, 25€ armer en alleen maar doorverbonden . Schandalig!!!! Nog schandaliger is dat het nog niet opgelost is en we niet op de hoogte worden gehouden! 


We hebben weer internet, radio en televisie. Heeft meer dan drie volle dagen geduurd. Communicatie van KPN is slecht, niets doorgegeven ondanks verzoek sms te ontvangen als het was opgelost. Verder blij dat het weer werkt uiteraard! 


Misschien weten ze het bij kpn nog niet eens😉. De aannemer heeft het waarschijnlijk nog niet gemeld. 


Goedemiddag Allen, ik hoop dat alles inmiddels weer werkt.
Als je nog steeds storing ervaart kun je op kpn.com/storing terecht voor de meest recente informatie, als het om een individueel issue gaat kun je daar ook de relevante stappen vinden om deze op te lossen.

Mocht je hierover toch graag een medewerker spreken kun je hierover met ons bellen op 0800-0402