Skip to main content
Beantwoord

Sinds werkzaamheden aan het netwerk, is de internsnelheid gehalveerd

• May 19, 2023
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds de aankondiging/uitvoering van werkzaamheden aan uw netwerk hebben we traag internet. 47,8/30,8 Mb/s. Voorheen was dit hoger (en dat terwijl ik voor 100/100 Mb/s betaal!)

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Jean190523, welkom bij ons op het forum. Net als Joep ben ik ook benieuwd hoe je dit precies meet, zou je dat kunnen vertellen?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij in je bericht vertelt. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 19, 2023

Is dat gemeten met een bekabelde pc of laptop?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Jean190523, welkom bij ons op het forum. Net als Joep ben ik ook benieuwd hoe je dit precies meet, zou je dat kunnen vertellen?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij in je bericht vertelt. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.