Skip to main content

Vandaag 3 maart ging bij mij de wijziging van het tv-abonnement naar tv+ in. Het internet bleef gelijk (100/100). Als modem heb ik een Experia V10.

Vanaf vandaag opeens geen internet meer. Uiteraard contact met de klantenservice, die, na testen, ook niet verder kwam. Op de NT brandt het lampje glas niet meer. Er is een ticket aangemaakt, maar dat zal waarschijnlijk pas volgende week een vervolg krijgen.

Zou hier sprake kunnen zijn van een dragerwissel, zoals vermeld in een eerdere reactie? NT kastje is in december 2017 gemonteerd.

Alvast bedankt voor jullie reacties

 

Admin: afgesplitst

Drager wissel kan zeker, ik durf niet te zeggen wanneer KPN gestopt is met de zogenaamde ethernet-over-fiber verbindingen. Het kan natuurlijk ook puur toeval geweest zijn dat het niet meer werkt, bijvoorbeeld door een breukje in de glasvezel of iets in de wijkcentrale. Kan dus eigenlijk van alles zijn maar als het 'glas'-lampje uit staat dan ga ik er wel vanuit dat het buiten de deur is. 


Goedenavond @Opa Keub, welkom op ons forum!
Ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt.
Werkt alles inmiddels al weer?

In dit soort gevallen kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dan meteen even meekijken en actie ondernemen!


Dag Thomas,

Het werkt nog steeds niet. Morgen komt een monteur. Uitslag volgt


Menselijke fout. Door de wijziging van mijn abonnement is in de centrale bij mij de plug er uit gehaald en na de wijziging in het verkeerde gaatje (bij iemand anders dus) teruggestoken.

Alles werkt weer naar behoren, zowel bij mij, als bij die ander

Dank voor jullie reacties


Ah top, fijn dat alles weer werkt! Bedankt voor je terugkoppeling, sorry voor het ongemak!