Skip to main content

Geen internet sinds zondag maar zaterdag nog wel. Ik heb de stekkers al los getrokken en er op nieuw er in gezet, modem al getest maar nog steeds geen internet. 

 

Dag @Ejansen86 ik raad je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken.  De wachttijd op een moderater hier is een dag of vier momenteel. 


Hoi @Ejansen86, welkom bij ons op het forum. De lampjes op het glasvezelkastje doen vermoeden dat er geen internet van buitenaf aankomt. Heb je al op kpn.com/storing gekeken of er een storing speelt bij jou?

Als daar een storing naar voren komt, is dat wat er aan de hand is. Als daar niets staat kan je het beste bellen zoals joep al noemt:

ik raad je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen

 


De eerste monteur is al langs geweest, het probleem is dat er geen signaal gaat naar mijn glasvezel kastje, dus moet er andere monteur langs komen van andere afdeling. Die kan pas maandag komen, dus week geen internet, dus ook geen tv. Het best vervelend omdat midden verhuizing zit en pas 27-01 op nieuwe adres aangesloten word op het internet. 


heb je misschien een mobiel abbonement bij kpn ?


Nee heb ik niet 


Dat is jammer, anders hadden we een databundel kunnen toevoegen aan het mobiele abonnement als tijdelijke oplossing. 

Met de verhuizing erbij valt het allemaal net heel vervelend samen. We zijn nu afhankelijk van de monteur die maandag komt, hopelijk kan hij het dan verhelpen.


kan er geen nood data bundel op een mifi router worden gezet