Skip to main content

Storing zoeker geeft aan "storing KPN netwerk wijk. Als je dan kijkt de site waar de storingen worden weer gegeven staat " geen storingen bekent " Rara hoe kan dat?

 

 

Hey @C.J.de Bree! Begrijp ik goed dat je een storing hebt, maar onze site laat dit nog niet zien? Kan ik met je meekijken of is het inmiddels bekend (en opgelost)? Laat het maar weten als wij met je mee kunnen denken. 
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om de storing te melden via onze telefonische klantenservice (0800-0402). 


Goedenavond,

Het is dus netjes opgelost. Het klopte toch wel dat er een storing was buiten mijn woning. Eerst kreeg ik het advies om het stekkertje van de glasvezel te verwijderen en na terug plaatsen nog eens opnieuw op te starten. Maar voor dat ik dat kon doen kreeg ik op mijn mobiel een berichtje “Door een storing kunt u mogelijk niet internetten, TV kijken of bellen, Excuses hiervoor. Wij werken er hard aan om de storing voor 14-09-2021 00:00 op te lossen. 

De volgende ochtend kreeg ik een berichtje Goed nieuws De storing is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Herstart uw modem dan.

Ik had nog steeds geen internet, Tv en bellen. Dus de modem herstart. Na tien minuten nog geen reactie. Nog een keer herstart en een half uur laten staan, Nog geen reactie. Ben weer gaan bellen en die dame kon weer geen storing ontdekken. Ik kreeg het advies om met een paperclip te resetten. Toen ik bij de modem arriveerde branden opeens alle lampjes weer en had ik weer signaal. Wat de oorzaak geweest is weet ik niet maar het is opgelost. Ik heb alleen een halve dag zonder internet Tv en bellen gezeten. Maar dat is niet een probleem.

Prettige avond verder 

met vriendelijke groet C,J,de Bree