Skip to main content

Na een vruchteloos monteurs bezoek heb ik Dinsdag nacht om 3 uur de zoveelste medewerker van KPN aan de lijn gehad die mijn modem probleem en zeer lage wifi helaas niet online op kon lossen. Begrijpelijk, maar ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden door de afdeling die de monteurs inpland.  2 dagen later ben ik in de KPN winkel geweest die ook aangeven dat ik binnen 24 uur terug gebeld zal worden, ze zetten dit online nogmaals door. Na 4 dagen ben ik nog steeds niet gebeld.  Wat een slechte service heeft KPN, ik betaal netjes en krijg te weing,.  Oorzaak? De verbinding tussen de verdeelkast in de wijk en mijn huis is slecht .  Merkwaardigerwijs wil KPN dit niet oplossen.   De grootste internetaanbieder maakt wel reclame dat ze super wifi leveren.  Helaas niet voor een trouwe klant.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @RinyM. Welkom op het forum.

Wat een teleurstellende situatie. Het siert ons beslist niet als we beloven terug te bellen en het vervolgens niet doen.

Ik begrijp dat de conclusie getrokken is dat de verbinding in het KPN netwerk niet stabiel is? Wie heeft die conclusie getrokken? 

Ik wil tevens graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven? 


Hallo Erwin,

Allereerst mijn dank voor je reactie.   De conclusie is getrokken door een KPN monteur die hier enkele weken geweest is.  Het toeval wil dat ik vandaag 2 belletjes van KPN gekregen heb waarvan 1 voor bezoek van een monteur.  Daar ben ik ontzettend blij mee maar vindt het ontzettend jammer dat ik zoveel moeite moet doen en zeer veel geduld moet hebben voordat de KPN eindelijk ( na weken ) gaat doen wat ze beloven.. Ik ben er redelijk van overtuigds dat menig klant die dit mee zou maken al lang en breed naar een concurrerende internetaanbieder overgelopen zou zijn.  Maar laat ik eerst eens ervaren of de monteur het morgen op gaat ( of kan ) lossen.  Ik hou je op de hoogte en dank je dat je mee wilde kijken.    


Okay. Laten we dat even afwachten. Ik lees wel hoe het afloopt en mocht het nodig zijn help ik je uiteraard verder.


Hoi Erwin, 

Na het laatste monteursbezoek is het probleem in de verdeelkast opgelost, monteur heeft een nieuwe aansluiting ( slot ) =gemaakt en opnieuw verbonden met mijn modem waarna de verbinding ca 30mbs  is geworden en ( na enkele dagen controleren ) ook stabiel blijft.  Zover is het probleem na ca 1 maand ergernis en nauwelijks verbinding opgelost.  Ik ga nog wel in communicatie of de klantenservice hun woord nakomt voor een tegemoetkoming.

Riny


Fijn dat het is opgelost en ik betreur dat je er zoveel gedoe van hebt gehad.