Skip to main content
Beantwoord

Slecht internet en wifi

• 24 januari 2025
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Al vele weken ervaar ik slechte verbinding. Tv  telefoons tablets, dichtbij of verder weg het maakt niets uit. Nieuwe ontvangers en nieuw modem, het maakt niets uit. Het probleem zit niet hier maar ergens onderweg van kpn naar mijn huis. Maar zoals ik kon lezen niet alleen naar mijn huis!

Kpn, doe iets! Ik betaal maandelijks een hoog bedrag maar heb nu verbinding zoals het 20 jaar geleden was !

Vertel mij wat het probleem is en houd mij niet voor de gek met beloofde telefoontjes en nieuwe apparatuur.

Klantenservice? Zoethoudertje.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Senga45, een slechte verbinding is niet fijn natuurlijk. Op basis van je bericht weet ik niet wat er precies aan de hand is. Ik begrijp dat er apparatuur vervangen is, maar wat voor apparatuur is niet duidelijk. Wat is er verder al geprobeerd? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Het snelste is toch om telefonisch contact te hebben, door een terugbelafspraak te maken. Via die weg kan de verbinding direct samen met jou nagekeken worden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17207 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Hoi ​@Senga45, een slechte verbinding is niet fijn natuurlijk. Op basis van je bericht weet ik niet wat er precies aan de hand is. Ik begrijp dat er apparatuur vervangen is, maar wat voor apparatuur is niet duidelijk. Wat is er verder al geprobeerd? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Het snelste is toch om telefonisch contact te hebben, door een terugbelafspraak te maken. Via die weg kan de verbinding direct samen met jou nagekeken worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi Jasper 

Dank voor je reactie!

Alles wat je maar bedenken kon heb ik gedaan, ook de terugbelafspraak gemaakt. Maar teruggebeld is er niet.

Afgelopen vrijdag maar weer gebeld en nu blijkbaar de juiste helper aan de desk.

Zaterdag is de monteur geweest. Veel elimineren. Het probleem zat in het glasvezelkastje! Dus goede hulp gehad na 3 weken.

Alles werkt weer zoals ik gewend was van KPN.

Groet

Agnes

• 428 reacties
  • 27 januari 2025

…commentaar ingetrokken…goed dat alles nu werkt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 januari 2025

Zie mijn antwoord aan Jasper

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17207 reacties
  • 28 januari 2025

Dat het is opgelost is fijn om te lezen ​@Senga45, maar het heeft veel meer voeten in de aarde gehad dan nodig zou moeten zijn. Dat vind ik erg jammer. Laten we er nu ook vanaf blijven, zodat het ook blijft werken..