Skip to main content

Sinds ik GEDWONGEN ben om naar KPN over te stappen is het zowel met de internet verbinding als ook met de service uiterst belabberd!

 

ik heb het abonnement opgehoogd naar 200MBS, en wat denk je, nog steeds maar 30MBS speed.  we worden gewoon opgelicht door onze eigen KPN en geen enkele mogelijkheid om met ze in contact te treden.

 

Ik voel me bekocht en bedonderd!  een schande!

Arnold

Welkom op het forum waar klanten elkaar helpen om  een oplossing te vinden voor problemen met je netwerk. Jammer dat je meteen zo vreselijk te keer gaat. Erg uitnodigend om je te helpen is het niet. Haal nog een keer diep adem en vertel je probleem nog een keer rustig.


Hoi @NBstation8, welkom bij ons op het forum. Zoals Joep al zegt denken we graag met je mee, als duidelijk is wat er precies aan de hand is. Je hebt een abonnement van 200 Mbit/s dus, maar je haalt maar 30? Hoe haal je dit, is dit via een kabel of draadloos? Hoeveel is er op jouw adres mogelijk om te halen? Gebruik je een koperverbinding of glasvezel? Om mee te kunnen denken hebben we zoveel mogelijk informatie van je nodig. Als je toelicht wat er precies speelt kijken we met je mee :slight_smile:


We hebben geen reactie meer van je gezien @NBstation8. Is het nog verbeterd? Als dat niet zo is, kan je de gestelde vragen beantwoorden en dan kunnen we met je meekijken.