Skip to main content

Ik ben in het bezit van de Samsung S21 5g sinds begin maart, maar bereik mobiel internet slecht, mijn vrouw heeft ook kpn abbonnement maar met een LG ook 5g, die krijgt wel het 5g teken te zien, maar ik niet ook als we op de zelfde plek naast elkaar staan zitten enz, instellingen doorlopen maar echt zwaar (...) daar ik ervoor gekozen heb voor dit toestel en onbeperkt internet, heb ik zo mijn twijfels.

 

Het probleem is in de omgeving Leimuiden, beter gezegd nog tussen Leimuiden en Bilderdam in het is een camping de Drecht, hoop dat ik een bevredigend antwoord krijg.

 

En wat ik ook wel gelezen heb zou het aan een te oude simkaart kunnen liggen, trouwens bij instellen zie ik ook niet de simkaart staan.

Alvast bedankt voor uw antwoord

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hallo @AdrievB Problemen met bereik zijn ronduit vervelend en er kunnen allerlei oorzaken zijn. Het kan iets met het netwerk zijn, maar er kan ook een probleem met je toestel of met je simkaart zijn. Het is dus belangrijk om te herleiden wáár het probleem vandaan komt. 

Je noemt een specifieke locatie waar je dit ervaart. Is dit de enige locatie, of heb je ergens anders dit probleem? En heb je recent ook een nieuwe simkaart in gebruik genomen, of gebruik je nog een oude? Dat kan inderdaad een oorzaak zijn. Je kan zelf je simkaart vervangen. En je zou het van te voren eens kunnen testen, door de simkaart uit het toestel van je vrouw in jouw toestel te stoppen. Als het dan beter gaat, weet je dat je de sim kunt vervangen.Â