Skip to main content

We hebben regelmatig ontzettend slechte wifi verbinding met de experia v8 box. Wifi is erg traag. Diverse malen via mijnKPN de verbinding getest/verbeterd, maar niets helpt.

De experia box is al oud, een niewe versie van de experia box wellicht een oplossing?

 

Goedemorgen @JanetH, voor slechte wifiverbinding heeft KPN de Wifi Manager. Wat is de Wifi manager? Lees https://www.kpn.com/beleef/blog/wifi-verbeteren-met-wifi-manager.htm voor meer info. 
Je krijgt dan gerichte oplossingen zoals eventueel gratis versterkers of een nieuw modem. 


Die heb ik al tig keer gedaan. Daar komt niets uit. 2x hebben ze op afstand een instelling gewijzigd. En nu krijg ik dat ik al de ‘beste’ wifi snelheid heb (71kbits)

 


oke, dus de Wifi manager geeft je verder geen concrete oplossingen behalve dan dat er instellingen gewijzigd worden. Zou je jouw profiel willen invullen @JanetH? Dan duik ik de het technische systeem in om de testen van de wifi manager te bekijken. 


Profiel ingevuld.


Goedemorgen @JanetH, als ik naar de resultaten van de Wifi manager kijk dan kan ik je 2 gratis Experia Wifi opsturen om de wifi overal in de woning te verbeteren. Deze apparaten komen dan ook jouw kant op. Alle info krijg je per sms en e-mail. 


Super, dank je wel!