Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Afgelopen donderdag is er een monteur langs geweest om de KPN Box 12 te installeren in mijn appartement. Mijn oude modem stond ook in mijn woonkamer, maar de nieuw staat nu in mijn meterkast ivm de aansluiting op glasvezel. Iets wat verplicht moest van KPN aangezien ze op mijn adres gingen stoppen met de oude manier van internet. Nu valt mijn wifi telkens weg en ik baal daar enorm van. Had vroeger nooit problemen met m'n verbinding. KPN help!

 

Admin: afgesplitst

@Annelieke84 Veel gehoorde klacht. Heeft u de mogelijkheid om een ethernetkabel ( Cat. 5e of Cat. 6) vanuit de NT naar de woonkamer te trekken of anders aan te leggen? Andere optie is om te gaan voor de superwifi's SuperWifi 2: de vernieuwde SuperWifi punten | KPN Community


Hi @Annelieke84. Welkom op het forum!

Heb je nog iets gehad aan de tip van @HansaanZet? 


Hi @Annelieke84. Welkom op het forum!

Heb je nog iets gehad aan de tip van @HansaanZet? 

Nee helaas niet. Ik kan geen kabel van mijn meterkast naar mijn woonkamer leggen. En om eerlijk te zijn vind ik niet dat ik geld moet neerleggen voor zo'n superwifi als het niet mijn schuld is dat het slecht werkt. Ik ben verkeerd voorgelicht door de KPN monteur want die gaf aan dat de modem prima in m'n meterkast kon blijven, maar dit is duidelijk niet het geval.


@Annelieke84 wil je nog laten weten wat de Wifi Manager aangeeft? 

Waar merk je daarnaast aan dat je slechtere wifi hebt? Maakt het verschil tot de meterkast nog uit? En heb je al een reset van het FTU en een reset van de Experia Box gedaan?Â