Skip to main content

Beste heer Kramer (directeur klantenservice), 

 

Aangezien het via telefoon , facebook en online ingediende klacht nog niet is gelukt, dan maar even via dit forum.

Maandenlang problemen gehad met Wifi thuis. Meerdere monteurs en kabelmonteurs langs geweest. Uiteindelijk via installatie van 3 super wifi versterkers is het opgelost. Hierbij is mij meerdere malen telefonisch bevestigd dat ik deze volledig vergoed/gecrediteerd zou krijgen na alle problemen die er zijn geweest . Een mooi gebaar dacht ik. Tot ik de factuur krijg met daarop de super wifi punten van 228 euro. Toen ik vervolgens KPN belde werd me vrolijk verteld dat super wifi altijd betaald moet worden. Dat wist ik wel, maar is is me duidelijk beloofd door een medewerker van KPN (ik dacht dat hij Sander heette). 

Monteur die op 19 november 2020 hier de wifi punten geinstalleerd heeft , stond erbij toen ik KPN belde en mij de super wifi is toegezegd. Deze monteur is dus getuige!!!

 Blijkbaar is dit door jullie medewerker nergens vast gelegd in het systeem. Althans, dat wordt gezegd door jullie klachtenafdeling (Sandra). Zij zou nog contact opnemen met de afdeling, planning monteurs, om wellicht te achterhalen welke monteur hier op 19 november jl. is geweest omdat hij ervan weet! Deze afdeling zou met mij contact opnemen, wat natuurlijk nog niet is gebeurd tot op heden. 

Ik zou dan ook heel graag met hem in contact komen.

 

Ik ben ruim 20 jaar klant bij KPN, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik ben niet boos, maar zeer teleurgesteld en pisnijdig.

Als mij iets telefonisch wordt beloofd, ga ik daarvan uit. En dat medewerkers van jullie dit telefonisch toezeggen is niet mijn probleem.

De halstarrige houding die er nu wordt getoond, stoort me helemaal. 

 

Beste heer Kramer, zo gaan jullie toch niet met trouwe klanten om?!

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Gr. Bart Vink

Waarschijnlijk heeft de medewerker bedoelt dat u de experia wifi's gratis krijgt. En dat klopt ook. Super wifi's zijn nooit gratis. Overigens wel een vreemd verhaal dat meerdere monteurs het niet voor elkaar krijgen en dat dan super Wi-Fi het probleem wel op lost. Maar goed een moderator reageert over een dag of 5.


Goedemorgen, met alle respect, maar ik snap heus wel dat het niet om de experia wifi’s ging. Deze had ik namelijk en werkten dus niet goed.

Ik wacht graag een serieuze reactie af.

 

Gr. Bart


Beste @Bvinkie, welkom op het forum.

Wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over de kosten van de Super Wifi. Ik zie dat jij al een klacht hebt ingediend. De afdeling Klant Reacties is momenteel voor jou aan het kijken wat er precies is toegezegd en wachten momenteel op terugkoppeling van de monteursorganisatie. Ik begrijp dat het vervelend is dat het wat langer duurt voordat jij antwoord ontvangt, maar ik wil jou vragen om nog even af te wachten. Op het forum kunnen wij hier namelijk geen toezeggingen over doen. 


Klacht Reacties heeft intussen gereageerd en gaven aan het op te lossen! 

Dit kan dus verder worden afgesloten.

 

Dank