Skip to main content

Na gisteren een vraag gesteld te hebben over contract verlengingĀ heb ik gevraagd een aanbieding te sturen voor datgene wat besproken is. Ik ontvang een nieuw contract (met ook nog niet eens datgene wat besproken is), met een bedenktijd van 14 dagen. DAT IS NIET WAT IK GEVRAAGD HEB!!! Vandaag weer gebeld en gemeld dat ik geen gebruik wil maken van het contractvoorstel. Dat kan niet wordt mij verteld want de service medewerker kan het contractvoorstelĀ niet intrekken. De handelswijze van KPN is hierin dubieus!! Een offerte aanvraag kan niet beantwoord worden met een contract waar de klant op moet reageren als hij er geen gebruik van wil maken. Daarbij kan ik na mijn reactie het contract niet ongedaan maken. VREEMDE GANG VAN ZAKEN.Ā 

Offertes bestaan niet in providersland.Ā  Telefonisch wordt u een voorstel gedaan en dan is het ja of nee. Het lijkt er op dat de medewerker u meteen omgezet heeft naar een nieuw abonnement.Ā  Terug naar het oude is onmogelijk omdat die abonnementen niet meer bestaan.Ā  Een moderater gaat hier reageren.Ā  Vul je profiel helemaal in met klantnummer dan kan een moderater meekijken.Ā 


Hallo Joep,

Laat KPN maar contact met mij opnemen. Als ik mijn zaken zo zou doen zou het gauw afgelopen zijn met de handel.

Daarbij heb ik een keurig voorstel liggen van Ziggo, dit is een voorstel en geen contract.

Ā 


De wachttijd op een moderater is een dag of twee. Maar gezien het weekend voor de deur staat zal het wel maandag worden. Ik neem aan dat je zelf niet in de handel zit want dan zou je moeten weten dat offertes maken het slechtste is wat je kan doen wat het verkooptraject betreftšŸ˜‰


Hoi @RvdK1966, welkom op ons forum! Dit is uiteraard niet de bedoeling!
Ik vrees dat ik hierin niet meer kan betekenen dan mijn telefonische collega's.

Als het gaat over annuleringen, opzeggingen en wijzigingen aan je abonnement kun je echt het beste even bellen met 0800-0402

Bij een bestelling of verlenging heb je inderdaad altijd 14 dagen maar als je een Alles in 1 Standaard abonnement hebt en deze is omgezet naar Alles in 1 Hussel kan deze helaas niet meer terug.


@RvdK1966Ā terug kan inderdaad niet, hoe bedenkelijk dat ook is. Medewerkers.van KPN zijn uitvoerders van het beleid (wat soms niet echt klantvriendelijk lijkt te zijn) en kunnen er dus niets aan veranderen. Is de omzetting beter of slechter dan wat je had?