Skip to main content

Ik heb mij nog nooit zo belazerd gevoeld, vorige week heb ik een melding gemaakt van een storing, na het uitlezen moest er een monteur komen, binnen 24 uur zou ik gebeld worden. Het was donderdag, maandag zelf maar gebeld omdat ik niets hoorde en dinsdag werd ik gebeld voor een afspraak. Uiteindelijk waren we een week verder voordat de monteur kwam. Er zou gebeld worden voor het bezoek door de monteur met een anoniem nummer, ik miste de oproep en zie daar, een nummer welk terug belde.

Voordat de monteur binnen was wist hij mij al te melden wat er was, kast lost en ja hoor de splitter werd eruit getrokken, ik had dat gedaan en dat mag je nooit doen, ik al op mijn onderliep bijtend vertelde hem dat hij geen conclusies moest trekken, dat gepruts wat je daar ziet is aangelegd door de monteur van KPN voor de oplevering van het pakket en de monteur vertelde ook dat ik een bedrijf moest bellen voor de schimmel(zwarte vlekken door de werking van het hout) naar de woonkamer Lopend zag de monteur weer een splitter en een wifimodem. Weer het verwijt dat ik die zelf had gekocht, weer bijtend op mijn onderkin duidelijk gemaakt dat alles wat je ziet door je collega is uitgevoerd. De monteur vertelde dat KPN vanwege de vele klachten en problemen geen ZZP bedrijven inhuren door dit gepruts. Die monteur dacht zeker dat hij een gek voor zich had, dat wat probeer duidelijk te maken werd bevestigd en uiteindelijk draaide het weer de verkeerde kant op en ik kreeg de schuld van de belabberde aanleg want zo vertelde de monteur wij doen dit niet zo.

4x de manager gebeld en ik moest voor de kosten opdraaien30 voor een apparaat en 50 voorrijkosten omdat het niet aan KPN was te wijten. Uiteindelijk heb ik geweigerd de bon te tekenen en daarop belde hij weer met zijn manager, in de gang moest ik horen dat als ik weiger er wel achter kom wat de consequenties zijn.

ik heb direct de klantenservice gebeld en krijg het kastje kosteloos toe gezonden, ook zou de bon worden verscheurd en moest daar over terug bellen. De volgende dag weer gebeld, moest mijn verhaal doen, eigenlijk had ik naar 11 maanden gewoon moet opzeggen, ik gaf het voordeel van de twijfel. KPN is geen rot bedrijf maar dat soort figuren die het een slechte naam bezorgen. Ik had afgesproken dat de KPN de fout kon herstellen en dan zou ik aan het einde van de dag terug gebeld worden. Helaas ben weer schandalig behandeld en hen na 11 maanden het contract opgezegd. Ik heb niets verkeerd gedaan, vertrouwd op de services en kwaliteit van het bedrijf en ben in beide zeer maar dan ook zeer zwaar teleurgesteld. Jammer dat je vertrekt als klant, daar menen ze geen ene male moer van. KPN nooit maar dan nooit meer. Ben zeer onbeschoft behandeld. Inmiddels de mail met bevestiging ontvangen, mochten wij ons nog bedenken, er lag een zeer aantrekkelijk aanbod voor mij klaar. Grrrrrrrrrr

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Wat akelig allemaal, @Een hele boze klant .   Heel vervelend dat je het bezoek van de monteur zo hebt ervaren.

Ik begrijp dat je nu hebt opgezegd. Dat betreur ik. Ik hoop dat je bij je nieuwe provider een betere ervaring hebt. 


Inderdaad opgezegd, had niet gehoeven als KPN zich aan de afspraak had gehouden. Heb heel veel sorry gehoord en een week gewacht met het kiezen van een andere provider. Als managers een strijd willen aangaan en Heb eigen trots en misplaatste arrogant voorop stellen op dat van een klant is er geen reden meer om te blijven. Er zijn ook andere goede aanbieders op gebied van alles in 1 pakketten en ook vanuit kennissen en vrienden en familie die een KPN verleden hebben zijn bij deze provider goed geholpen en genieten van uitstekende diensten. Als er klachten zijn worden deze volgens afspraak verholpen.