Skip to main content


Het is allemaal weer niet best, dit is 2 meter naast het modem. Zowel tv als WiFi werken vaker niet dan wel. Aantal maandjes geleden is er een monteur geweest.. experia WiFi laten plaatsen maar het blijft bagger. Verschrikkelijke dvs1200 draadloze sets en verouderde kpn boxjes.. graag oplossing, desnoods alles omwisselen voor nieuwe apparatuur 

*admin: titel aangepast

Goed geregeld! Heeft de monteur je kunnen helpen? @KPNot2 Laat het vooral weten als wij nog met je mee kunnen denken. Hoor graag van je:blush:


Nee, het wordt alleen maar slechter. Zoals gezegd, beide Experia WIFI's op de kabel.. Wifi geeft aan 3 streepjes maar geen netwerk.. Geen signaal of snelheden van 5 mb.

Monteur is vandaag geweest en zegt dat de Experia Wifi kastjes eigenlijk heel slecht zijn. Enige oplossing Super Wifi van 200 euro.. Geen bon getekend, vertrokken zonder iets te doen. Met KPN gebeld, 3 x werd de verbinding verbroken na 25 min in de wacht te staan. Vervolgens krijg ik te horen dat er niks gedaan kan worden en dat de monteur de bon heeft afgemeld met “wifi signaal was goed” klopt, met zijn telefoon tegen de router aan was het inderdaad goed!

zojuist weer gemeten, ik zit alweer de hele avond op 4G te werken. Voor ons geen KPN meer tijdens thuiswerken.. Juist nu moet dit gewoon goed zijn..

 

We hebben zowat alle producten van KPN maar het gaat allemaal de deur uit als er niks opgelost wordt nu. De klantenservice heeft doodleuk weer een monteur ingepland. Vraag me echt af wat die komt doen..

Zoals ik al zei, nog 1 kans anders stappen we met de hele bende over naar Ziggo.

We moeten programma's kijken op onze telefoon en werken via een hotspot omdat zowel de TV als de Wifi gewoon niet functioneren.


Mijn mond valt open! Dat de monteur zoiets zegt, kan niet. Ik ga dit zeker uitzoeken en aankaarten, want ik kan me goed voorstellen dat je moedeloos wordt van z'n bezoek, @KPNot2. Ik zie de monteursafspraak. We moeten er op vertrouwen dat het goed gaat komen en dat het wordt opgelost. Anders hoor ik het graag. Ik begrijp de overweging.


Mijn mond valt open! Dat de monteur zoiets zegt, kan niet. Ik ga dit zeker uitzoeken en aankaarten, want ik kan me goed voorstellen dat je moedeloos wordt van z'n bezoek, @KPNot2. Ik zie de monteursafspraak. We moeten er op vertrouwen dat het goed gaat komen en dat het wordt opgelost. Anders hoor ik het graag. Ik begrijp de overweging.

Ik ben er bang voor, ik ben zelf niet onwetend in deze business en heb de gebruikelijke dingen al gedaan en geprobeerd. Het nieuwe probleem is dat de 2e experia WiFi geen enkel device oppakt. 
 

Ach, misschien rijkt kpn nog een prijs uit voor traagste WiFi ??


ik bedoel 0,08 mb op een abonnement van 120 met vol WiFi bereik.. dat moet toch een negatief record zijn ? 

we wachten de monteur morgen af maar de uitkomst is hetzelfde: “met superwifi bent u van de problemen af”.. tja dat zei je de vorige keer ook toen ik de experia  nog via de dvs had. Nu zit alles op de kabel en is het nog slechter.. en dan hebben we het nog niet eens over de tv. De tv ontvanger kunnen we niet eens meer gebruiken, hapert elke avond 


Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die een Experia Wifi van ons krijgt maar 1 MB's kan halen:disappointed_relieved: . Dat zou belachelijk zijn. Net zo belachelijk als een monteur die zegt dat SuperWifi dé oplossing is en dat de Experia Wifi's slecht zijn:persevere: . Tuurlijk kan het zijn dat er een defect kastje tussen zit, maar dit kan uiteraard ook zo zijn met een SuperWifi-punt. 
Als je de Experia Wifi's eens loskoppelt van het modem en alleen verbinding hebt met de Experiabox (na het loskoppelen, kan het even duren voordat de verbinding vanuit het modem tot stand is gebracht). Meet je dan wel een goede snelheid? @KPNot2 

Ik ben benieuwd of je dezelfde monteur over de vloer krijgt. Kun je laten weten hoe de afspraak is verlopen? Ik ben benieuwd en hoop oprecht dat het wordt opgelost. 


Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die een Experia Wifi van ons krijgt maar 1 MB's kan halen:disappointed_relieved: . Dat zou belachelijk zijn. Net zo belachelijk als een monteur die zegt dat SuperWifi dé oplossing is en dat de Experia Wifi's slecht zijn:persevere: . Tuurlijk kan het zijn dat er een defect kastje tussen zit, maar dit kan uiteraard ook zo zijn met een SuperWifi-punt. 
Als je de Experia Wifi's eens loskoppelt van het modem en alleen verbinding hebt met de Experiabox (na het loskoppelen, kan het even duren voordat de verbinding vanuit het modem tot stand is gebracht). Meet je dan wel een goede snelheid? @KPNot2 

Ik ben benieuwd of je dezelfde monteur over de vloer krijgt. Kun je laten weten hoe de afspraak is verlopen? Ik ben benieuwd en hoop oprecht dat het wordt opgelost. 

WiFi probleem lijkt voor nu verholpen. Kastje boven vervangen en de snelheid was stukken beter. Vreemde blijft wel dat er geen enkel device op het kastje boven wordt geregistreerd. Eerste 2 ledjes branden maar de laatste (degene die aangeeft of er devices gekoppeld zijn) blijft uit.

 

nu de tv nog dan zou alles goed zijn! Helaas zit deze wel via dvs1200 aangesloten 😞


Gelukkig! Verliest de dvs onderling steeds de verbinding (rood lampje/geen lampje)? Zie je een patroon in wanneer de DVS de verbinding verliest? Denk aan tijdstippen of wanneer de wasmachine, bepaalde lamp aan wordt gezet? @KPNot2