Skip to main content

Ben al weken bezig om mijn internet verbinding en televisie stabiel te krijgen na 2 monteurs en wisselen van apparatuur moet ik weer een monteur laten komen. De meting laat zien dat de verbinding traag is er komt maar geen verbetering...nu moet ik weer monteur latrn komen..

Ik zit geregeld naar een zwart beeld te kijken met.witte letters en verder zie ik niets, dan de internet cerbinding die doet meer niet dan wel..bah.

Jammer dat ik geen foto of video kan posten

Dat klinkt niet best. Welke snelheid is er als je meet met een speedtest?

Je kunt wel foto's plaatsen. Met het zwarte icoontje met 2 witte bergjes.

Beste ​@woumar2 welk merk en type tv-decoder gebruik je van KPN?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op de TV, rechtstreeks bekabeld aan de modem/router, draadloos of anderszins.

Heb je glasvezel of koper en wat is je abosnelheid en wat is  je werkelijke snelheid bekabeld gemeten op 1 pc en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Beste ​@woumar2 welk merk en type tv-decoder gebruik je van KPN?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op de TV, rechtstreeks bekabeld aan de modem/router, draadloos of anderszins.

Heb je glasvezel of koper en wat is je abosnelheid en wat is  je werkelijke snelheid bekabeld gemeten op 1 pc en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Het is door monteur van kpn aangesloten in oktober vorige jaar, sinds januari dit gezeur.

Alles is bekabeld aangesloten, de laptop is via WiFi. 

Intussen is bijna hier alles omgeruild.

Ik ben aangesloten via glasvezel

Zo traag dat ik halve minuut moet wachten op site te zien.

Welke snelheid haal je bij een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Kun je inloggen op het modem via http://192.168.2.254? Welke firmware staat daar op? 

Er loopt vanaf het modem een rechtstreekse kabel naar de tv ontvanger? Er wird geen draadloze verbindingset gebruikt?

Graag nog antwoorden op mijn vraag ​@woumar2 

Sorry dit gaat mij te technische worden...

Welke snelheid haal je bij een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Kun je inloggen op het modem via http://192.168.2.254? Welke firmware staat daar op? 

Er loopt vanaf het modem een rechtstreekse kabel naar de tv ontvanger? Er wird geen draadloze verbindingset gebruikt?

Dit wordt mij te techbische

Vanochtend was weer bal, Wat een gezeur het liefst gooi alles het raam uit

Ook op de andere tv heb ik dit gezeur.

Dit wordt mij te techbische

Als jij je hier helemaal niet in wilt verdiepen, dan heeft dit forum geen zin voor jou. 

Ik hoop dat er snel een kpn-er op de lijn komt hier.

Op voorhand kun je ( de vraagsteller ) alvast je gegevens invullen in je profiel, alleen zichtbaar voor de kpn. ( ja, dat moet je nog een keer invullen ook al ben je al klant . . . )

Goedemorgen ​@woumar2 en bedankt voor jouw bericht :)

Wat is op dit moment de stand van zaken? In je eerste bericht gaf je aan dat er een monteur moet komen; heb je daar ook al een afspraak voor staan? Als je je profiel in zou willen vullen dan kan ik ook even mee gaan kijken mocht je dat fijn vinden!

Er zij al een aantal monteurs geweest, zo is alle apparatuur al omgeruild.

Deze staat voor as vrijdagavond gepland de monteur.

Goed om te lezen dat er een monteur is ingepland ​@woumar2! Ik ga er vanuit dat de monteur op locatie alles op kan lossen, laat je ons ook nog even weten hoe het is afgelopen?

Gisteren avond en middag was het ramp

En de monteur komt vanavond ?

Dat het nu helemaal niet meer werkt is dan goed nieuws eigenlijk, een fout die af toe voorkomt is heel lastig om op te sporen.

Zojuist hadden we weer problemen maar nu doet hij het weer het.gast op en neer. Dan storing en dan weer internet +tv, we worden er niet goed van.

Monteur is geweest hij is nog geen 24 uur weg en heb weer het gezeur.

Het modem heeft hij vervangen en kabel en de klachten zijn Alleen maar erger geworden.

Ik heb nu geregeld zwart beeld met witte tekst. Me beeld bevriest of hapert.. 

Gebelt naar 0900 nr dat me adem lamg is geweest en ze kunnen niets, ze hebben naar een andere afdeling gedaan.

Nou van deze afdeling verwacht ik geen wonderen want deze ballen of mailen niet.

Moet ik het dan maar op de kwade manier via de rechtsbijstand!!!

Als alle in huis al vervangen is dan zou het buiten de deur moeten zitten, de apparatuur in de centrale/kast.

Gaan er bij een uitval andere lampjes aan of uit op de kastjes ?

Dan toch nog even dit naar voren brengen

Kun je inloggen op het modem via http://192.168.2.254

De groene link aanklikken en dan moet je een inlog van je modem krijgen waar je dan een wachtwoord in moet vullen.

Ook al doe je dat niet dan is het nog interessant of het modem bereikbaar is op deze manier tijdens een verstoring.

Wie kan aanvullen hoe dat gaat met het wachtwoord.

Vandaag ook tig keer de verbinding weg gevallen, geen tv en geen internet. Ik word er echt ...ziek van.

Monteurs laat ik komen via 0900 doe ik me best en we kunnen niets. Ik ben het echt zat 

[..] Monteurs laat ik komen via 0900 [..]

Oei, ik hoop dat je 0800 0402 bedoelt, die is gratis (voor de beller)
Een 0900 nummer kost geld, die kom je tegen op de “behulpzame” zoekmachine waar boefjes je naar toe verleiden (omdat kpn het nummer “verstopt” op de site)

Nee het 0800 kunnen ook niets doen, we zijn in staat om alles over het balkon te gooien, want he krijg 1000 maal excuus maar ze kunnen niets en zien dat er problemen zijn. 

Er is een ticket aangemaakt , hier kan de klant niets mee.

Reageer