Skip to main content

Hallo 
 

Hier een klacht 

De klacht is dat ik al een twee jaar bezig ben met kpn omdat ik zeer slechte internetverbinding en weg vallende internet heb 
Word steeds van het kastje naar de muur gestuurd 
Zo vaak gebeld maar er iets aan doen nou echt niet 
Maar vorige week had ik wel een aan de lijn 
Die zij het volgende :

Wat gaan dingen door meten en ja er kwam al een slecht verbinding uit 

Nou er was dan wel een oplossing  dat was een bakje voor het buitengebied 

Heb gevraagd zit daar extra kosten aan vast en ja tuurlijk 

Ik zou dan 2 euro meer moeten betalen  , en ik had duidelijk gevraagd dan ik ter alle tijden de contract stopen en er werd JA gezegd
Ik wou natuurlijk eerst in overleg thuis 

Deze man zou me dan dinsdag terug bellen maar jammer is niet gebeurd 

Dus dag later op woensdag zelf maar weer bellen 

Krijg ik er een vrouw ervoor ja maar dat is niet de bedoeling het is een jaar contract 
Daar ben ik het niet mee eens natuurlijk 
Omdat er binnen kort galsvezel in de woning komt  
Maar hoelang gaat dat duren , ik heb echt goede internet nodig 
Maar die gesprek met die vrouw liep niet lekker wat ze wel zij stap je lekker over toch

En ik heb toen de verbinding verbroken 

Ben grrrrr al van 2013 bij kpn maar helpen echt niet 

Ben wel van mening dat ik ga over stappen 
Ik betaal al 70 euro pm en dan voor tv en internet  ( wat voor internet )
ik zal maar stoppen ben echt PISLINK op kpn 
Ik zou maar zegen kom maar met een goede oplossing kpn 

afz dirk

 

@dirk1976 De oplossing is dat u dat extra bakkie voor het buitengebied gewoon kunt aanvragen. Zodra glasvezel wordt aangesloten bent u ook van dat extra bakkie af en krijgt u er een prima stabiele verbinding voor terug.


Goedenavond @dirk1976, welkom op ons forum!
Wat een gedoe zeg! Afspraak is afspraak natuurlijk. Voor zover ik weet moet je je abonnement gewoon kunnen wijzigen zonder een nieuw contract af te sluiten.

Heb je hierover in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's?
De aanleg van glasvezel kan ik helaas niet bespoedigen en ik kan niet meer dan mijn telefonische collega's maar ik kijk graag even mee wat we wel kunnen. Wil je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas 

Ja lijkt me ook zo , afspraak is afspraak
Ik ben al bijna 10 jaar klant bij jullie 
Ben al heel lang met dingen bezig met problemen bij kpn 

Ik heb al een aardig dossier op gebouwd 
Even een greep hieruit 
Dat de spraak en geluid niet overeen komen 
En vooral de groot internet probleem 
Die meneer waar ik mee heb gesproken waar ik de naam van heb , die heeft me netjes geholpen 
En toen ik de klacht had ingediend over zijn collega heeft deze meneer netjes terug gebeld 
En dat bakje lijkt niet de oplossing van het probleem hier , waar ook een meeting  is gedaan tot aan de voordeur is om te janken zo slecht 
Ik heb 13 jaar terug een contract af gesloten met diensten waar ook onder internet 
Het internet is echt bagger 

Maar ik mag wel elke maand 69 euro betalen  voor tv en internet  ( tv gaat redelijk )  maar dan niet over het internet te hebben 
Het probleem word elke dag al erger   de wifi is ook al niet over te hebben 
Ik had ook al de gegevens in gevuld die je me vroeg  niet alles maar ja 
Ik hoop dat ik snel bericht over krijg 
Want dit kan zo toch niet langer 

Ik betaal voor dingen die niet leverbaar zijn zo jammer 
Wat kunnen we hier aan doen 

Inafwachting op uw antwoord 


Bedankt voor je gegevens @dirk1976, ik heb meteen even meegekeken.

Ik zie dat je nu een alles in 1 instap hebt. Omdat dat een ouder abonnement is kunnen we sneller internet buitengebied niet toevoegen zonder het abonnement om te zetten naar een van de nieuwe KPN Hussel abonnementen.
Soms is dat duurder, soms is dat goedkoper. 

In de basis zou dat het maandbedrag wijzigen van €69,22 naar €70,98. Ik weet even niet waarom het bestelsysteem het niet meteen noemt maar het pluspakket zit gratis bij je abonnement in omdat je ook mobiele abonnementen bij ons hebt. Dus gaat er weer €6,99 vanaf en kom je op een maandelijks bedrag van €63,99. Dit is zonder een nieuw jaarcontract maar je kunt het abonnement niet weer terugwijzigen.

Je krijgt er dan dus een KPN Buitengebied 4G modem bij die de 7Mbit/s van je koperaansluiting tot 50Mbit/s ondersteunt

De makkelijkste manier om dit te bestellen is telefonisch via 0800-0402


@dirk1976 ik heb niets meer van je vernomen. Had je mijn reactie nog gezien?
Als je wilt kan ik dit voor je regelen maar mijn telefonische collega's bij 0800-0402 moeten dat ook voor je kunnen.