Skip to main content

Ik probeer kpn vandaag al heel wat keren te bellen. Ik sta even in de wacht, want ik heel goed dat begrijp omdat het wellicht druk is. Maar dan krijg ik iemand aan de telefoon, ik stel mijn vraag en dan gaat hij in overleg met een collega hierover en dan wordt ik opnieuw voor meer dan 30 min in de wacht gezet! Ik heb gewoon opgehangen omdat dit toch echt overdreven is of niet!!

Kunnen we je hier helpen @Marianseegers ?


Het gaat over mijn abonnement kosten, dus ik denk dat ik hiervoor echt moet bellen😬


Heb je vragen over die kosten van jou abonnement @Marianseegers ? Dan kunnen wij hier misschien proberen licht in het donker te brengen.

Maar wil je over de kosten van jou abonnement onderhandelen, dan zou je inderdaad moeten bellen, klopt. 😎


Nee ik heb begin november gebeld voor korting en dat zou volgende maand in gaan. December dus.

Maar ik heb de korting niet gekregen.. dus wilde eigenlijk weten waar dit aan ligt?


Dan is het inderdaad het beste om (effe) te bellen. Je kunt ook wachten tot een moderator dit topic op gaat pakken, misschien kan hij dan iets voor jou betekenen en kijken waar het hangt. Maar, dat duurt op dit moment rond de vijf dagen. En, hiervoor is het handig als jij je forum profiel alvast in gaat vullen, dan kan hij meteen jou gegevens erbij pakken.


Goedemorgen @Marianseegers en welkom hier op ons forum :)

Heb je inmiddels contact gehad en duidelijkheid gekregen? En heeft dit betrekking op een mobiel abonnement of gaat het hier om een abonnement voor thuis (Internet en/of tv)? Als ik hierin nog iets voor je kan betekenen, laat het dan vooral weten.Â