Skip to main content

Een medewerker heeft mij in de wacht gezet,  en nooit meer het gesprek hervat. Na 1 uur in de wacht te hebben gezeten,  heb ik opgehangen. 

Dit was onze eerste kennismaking met de klantenservice van KPN. Gelukkig heeft mijn zus, voor wie ik belde 2 weken bedenktijd. 

KPN jouw medewerkers zijn het uithangbord voor uw organisatie. Het ergste van dit alles, is dat op de KPN website geen klacht over de klantenservice ingediend kan worden. Wat belachelijk! 

Wij hoeven dit niet te accepteren,  dus overwegen onze overstap te annuleren. 

Ah, dat is niet de bedoeling en heel vervelend.

Als je een vraag hebt over je toekomstige product, bv KPN TV of internet, kun je die ook hier, op dit forum, stellen. Er zijn veel vrijwilligers met veel kennis over de producten. Ook zijn er kpn moderators actief. Die pakken de vragen op waar kpn zelf echt bij nodig is. Bv een technische afdeling.


Bedenk dat dit echt niet altijd bewust gebeurd, de belsystemen die gebruikt worden zijn vrij complex en in enkele gevallen valt een verbinding gewoon weg zonder dat je dat als beller door hebt. Een medewerker kan daar niks aan doen Welke conclusies je aan deze ervaring wilt koppelen moet je zelf weten natuurlijk. Hopelijk kunnen je vragen hier alsnog beantwoord worden.


Beste GJM,  de complexiteit van de systemen zal wel het probleem zijn!!! Wat heb ik als klant daaraan. . Ik mag mijn beklag doen en ik vertel wat mij overkomen is!!!

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Herkenbaar helaas

1 x bij Wifi probleem : wij zullen uw modem monitoren en bellen u met 2 dagen retour, wacht al een week of 3 (Optie is T-Mobile, zijn druk met glasvezel bezig in de wijk)

1 x Vraag inzake monteur (ivm verplaatsen aansluiting) de afdeling belt u binnen 24 uur, is al enige tijd verstrekken. (Op naar de Gamma en zelf in de weer)