Skip to main content

Slechte klantenservice want ik wil direct contact zonder te bellen.

Er is een noodsituatie. Om direct een email te kunnen sturen is niet mogelijk. Ook niet een PM. Jullie maken er een doolhof van als ik op de helpdesk klik. Mijn vraag staat er niet bij dus dan wil ik direct contact met de klantenservice. Als ik niet kan bellen dan zou ik moeten kunnen mailen of in een chat moeten belanden. Maar nee. Jullie kiezen de lastige weg voor de klant. Heel veel grote bedrijven doen dat. Ik snap best dat jullie een euro willen besparen. Maar ik word nooit klant zo hoor.

Mijn noodsituatie is. er kwamen twee mannen aan de deur. Ik was net wakker dus absoluut niet scherp. Ze wilden mijn woonkamer in. Ik heb niet voor een pasje gevraagd, want ik was net wakker. Ik heb ook geen foto van hun gemaakt. Zijn dit KPN mensen of zijn dit mensen die komen kijken voor een inbraak of iets dergelijks? Ik zei kom over een kwartier terug, ik moest nog opstarten en wist niet snel wat ik moest zeggen. Ze zijn nooit terug gekomen. Als dit mensen van jullie waren, waar is het briefje of het belletje? Ik wil gelijk contact opnemen in dit soort nood situaties en niet in een stomme helpdesk site met knoppen die nergens naar lijden. Heb wat eer en ballen en zet gewoon een email van de klantenservice bij de helpdesk pagina. Ik ga niemand KPN aanraden als jullie dat niet veranderen want het is echt de kleine man tegen het grote machtige bedrijf en ik laat mij door niemand van het kastje naar de muur sturen. Doe er wat aan! Ook al kost het wat extra knaken, zeg maar dat de directeur een goedkopere lease auto van de zaak moet nemen en ze eigen benzine moet betalen. Het is heel simpel, wees toegankelijker en  je bedrijf wordt minder gehaat, want ik ken niet veel mensen die een goed gevoel hebben bij het merk KPN.

U kunt bellen met de klantenservice 0800-0402.  Mailen kan inderdaad niet. Grote bedrijven zijn daar mee gestopt omdat er duizenden mailtjes per dag binnen kwamen. Het duurt dagen om die allemaal te beantwoorden. 


Waarom zijn 2 mannen die aan de deur komen een noodsituatie?


U kunt bellen met de klantenservice 0800-0402.  Mailen kan inderdaad niet. Grote bedrijven zijn daar mee gestopt omdat er duizenden mailtjes per dag binnen kwamen. Het duurt dagen om die allemaal te beantwoorden. 

Beste Joep, mijn eerste zin is “ Slechte klantenservice want ik wil direct contact zonder te bellen. “Te veel email? dat kan je voorkomen met een chatbot.

Of op de site een knop te maken met “er staan/stonden monteurs voor mijn deur” of iets dergelijks.
Er zijn vast nog een paar dingen die niet op de site staan in een noodsituatie, dus het is beter als je ook nog een chatbot hebt die je direct linkt als je een vraag heb die er niet bij staat.


Waarom zijn 2 mannen die aan de deur komen een noodsituatie?

het zijn wellicht criminelen en misschien als ze van KPN zijn heeft het iets te maken met misschien mijn optic-wire aansluiting, misschien komen ze nooit meer  terug en hebben ze alleen die dag ingeplant voor de dag. ajb niet dit soort vragen. denk zelf na. Sorry hoor maar ik heb in een grote stad gewoond en daar komen mensen aan je deur om je te beroven. Heb heel veel dingen in mijn leven gezien en ik weet hoe sommige mensen net als beesten zijn.


Als het criminelen zijn dan heb je aan een e-mail adres van KPN ook niets. Bel dan maar 112.

 


Als het criminelen zijn dan heb je aan een e-mail adres van KPN ook niets. Bel dan maar 112.

Inderdaad. Stel het zijn criminelen, wat heeft u dan aan KPN? 

Wat u misschien wilt: de deur een klein stukje open doen met de ketting erop, vragen wie daar is. En dan naar KPN bellen om te vragen of het klopt dat er 2 mannen van KPN bij u voor de deur staan.

Het nummer van KPN is 0800-0402. Maar u krijgt niet meteen iemand aan de lijn. U komt in de wachtrij terecht. Het kan zomaar een kwartier duren voordat u aan de beurt bent. Zolang zullen die mannen voor de deur niet blijven wachten. Het is echt niet realistisch om te denken dat u meteen iemand aan de lijn zijn krijgt bij KPN. Dat gaat echt niet. Er is altijd wel een wachtrij.

En dan nog: ik weet wel zeker dat de medewerker die u aan de lijn krijgt niet met 100 % zekerheid kan zeggen dat het klopt dat er 2 mannen van KPN voor de deur staan. De telefonische medewerkers hebben geen toegang tot de planning van het werkvolk op straat.

Eigenlijk zou u dan sowieso al naar KPN Netwerk moeten bellen zit ik me nu te bedenken. 

https://www.kpnnetwerk.nl/

Die gaan over het aanleggen van glasvezel en dergelijke. Maar die werken met allerlei verschillende onderaannemers. Die maken hun eigen planning. De KPN Netwerk medewerkers hebben daar geen gedetailleerde inzicht in. Niet zo nauwkeurig dat ze u kunnen vertellen of 1 van die onderaannemers op dat moment bij u voor de deur staat.

Maar eigenlijk hoort u vooraf een brief te krijgen. Ik lees echter wel vaker dat da niet gebeurd. 


U kunt bellen met de klantenservice 0800-0402.  Mailen kan inderdaad niet. 

mijn eerste zin is “ Slechte klantenservice want ik wil direct contact zonder te bellen. 

@Nadenken is moeilijk

Er zijn alternatieven om in contact te komen met KPN-medewerkers. Denk dan aan Twitter, Facebook en dit forum. 
 

En voor direct contact kun je uiteraard ook naar een KPN-winkel toe. 
 

En wat is er tegen bellen met 0800-0402