Skip to main content

Sinds januari 2021 overgegaan naar totaal pakket bij KPN. Wifi op zolder en eerste verdieping is onvoldoende en valt weg. WiFimanager al vele malen gedaan, metingen werkt wel(5 mbitsĀ op zolder, 16 mbits op de eerste verdieping en 44 mbits op de begane grond) oplossing geeft de WiFi manager niet. Vele malen gebeld met klantenservice en met KPN medewerker de WiFi manager uitgevoerd, echter een oplossing komt er niet. Terugbellen gebeurd niet en elke keer wordt je gewoon netjes te woord gestaan en naar je moer gestuurd. Er wordt niets gedaan of aangeboden om het WiFi probleem op te lossen. Geen wifiversterker of andere oplossing. Erg frustrerend en heb spijt dat ik dacht naar een gerenommeerd bedrijf te zijn overgestapt.

De wifimanager moet je in de maling nemen:wink: Ā je vultĀ in dat je maar 1 verdieping hebt en je loopt daarna meteen naar de ruimte waar je die 16 hebt. Daar blijf je wachten tot ie een oplossing heeft. Vaak is dat 2 experia wifi's gratis.Ā  Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


ik snap echt werkelijk niet waaom mensen uberhaupt niet zelf goede acces pionts kopen . ipv het spul wat de provider aanleverd . er veel beter spul te krijgen.

Ā 

en zorg gewoon voor een AP bekabeldĀ Ā op elke verdieping nooit geen gezeik meer :)


Dank voor de tips, advies betreffende goede AP ? Blijft uitermate triest, klantvriendelijk en walgelijk hoe KPN omgaat met nieuwe klanten en doet alsof alles perfect is en wordt.


Hoe kom je daar nou bij? KpnĀ  is de enige provider die gewoon de beste oplossing heeft voor goed Wi-Fi. Die experia wifi's zijn gewoon prima en je krijgt ze gratis bij slecht Wi-Fi. Dus wat wil je nou?


Hoe kom je daar nou bij? KpnĀ  is de enige provider die gewoon de beste oplossing heeft voor goed Wi-Fi. Die experia wifi's zijn gewoon prima en je krijgt ze gratis bij slecht Wi-Fi. Dus wat wil je nou?

je bent zeker een kpn fanboy !! kpn is zeker niet de enige die daar ook een goedeoplossing voor heeft .ziggo heeft namepijk ook prima voor elkaar .

Ā het forum staat andeers vol met gezeur over wifi problemen met die expriaboxen en super wifi.

schaf gewoon zelf goede spullen aan ipv de meuk die van je provider krijgt 🙂 geen gezeur en jaren plezier vanĀ 

Ā 

Ā 


Sinds januari 2021 overgegaan naar totaal pakket bij KPN.

Nieuwe klant? Dan had u dus toch kunnen kiezen voor gratis SuperWiFi's?Ā 


Het is gewoon niet waar wat je zegt. Ik heb 3 experia wifi's staan en ik heb gewoon overal uitstekend Wi-Fi met gastaccount voor de b&b. Het doet precies wat ze moeten doen. Wellicht dat het voor een modemprutser te simpel is. Maar ga nou niet zeggen dat het niet werkt. En ik loop al iets langer hier rond op het forum en met die klachten over de experia wifi's en de super wifi's zijn valt het wel mee.


Het is gewoon niet waar wat je zegt. Ik heb 3 experia wifi's staan en ik heb gewoon overal uitstekend Wi-Fi met gastaccount voor de b&b. Het doet precies wat ze moeten doen. Wellicht dat het voor een modemprutser te simpel is. Maar ga nou niet zeggen dat het niet werkt.

Ā 

bij me ouders werkte ze niet goed . toen hebben zij een beter set gekocht en deze werken wel optimaal .dus vertel mij maar wat er niet klopt dan ?


Dan is er misschien 1 kapot geweest of je hebt het niet goed gedaan.Ā 


Dan is er misschien 1 kapot geweest of je hebt het niet goed gedaan.Ā 

nee hoor is gewoon niet heel goed spul. maar jij bent er fan en ik niet uit ervaring .

ik zeg alleen maar dat er gewoon ook nog beter/fijner spul is . of de klant dat wilt betalen uit eigenzak moeten ze zelf maar uit maken. net zo als het huren van de fritzbox slimme handel van kpn . als je dat ding 4 jaar huurt is die 2 keer betaald .terwijl je dat prima op marktplaats/ebay Ā kunt kopen. voor minder dan 1/3 van de prijs.

Ā 

ik koop me ict spul zelf ipv huren van de spullen die ze aanbieden dan weet ik 100% zeker dat ik een goede wifi hebt in het hele huis . 100% snelheid en niks anders


Hier 4 SuperWiFi's en 2 Experia WiFi's. Doen het gewoon goed hoor.