Skip to main content
Vraag

Slechte service

  • July 29, 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

zeer slechte serviceĀ  raad niemand aan klant bij kpn teworden ziggo is misschien niet alles maar slechter als de kpn kan niet al 3 weken geen tv en internet al 3 weken aan het lijntje gehouden dus slechter als dit kan niet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 6, 2020

Dat klinkt heel kwalijk, @W bobbinlĀ Je hebt al drie weken helemaal gƩƩn internet of tv? Kun me iets meer vertellen? Wat is er aan de hand. Je hebt je adresgegevens al in je KPN Forum Profiel gezet, wil je daar ook je klantnummer nog bij zetten?Ā