Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb op 2-10-2022 een afspraak ingepland via mail dat er een monteur zou komen op maandag 24-10-2022. Ik moet hier speciaal voor vrij nemen en heb ook dus ruim op tijd een afspraak gemaakt. Nu word ik vrijdagmiddag 21-10-2022 pas iets voor 16.00 opgebeld door wat later blijk de monteur te zijn geweest om de afspraak af te zeggen. Kon deze call niet beantwoorden omdat ik in een meeting voor mijn werk zat. Daarna krijg ik net voor 17.00 ook nog een mail waarin dus stond dat de afspraak niet door kan gaan. Vind ik persoonlijk zeer slechte service omdat de afspraak echt pas op laatste moment word afgebeld en er ook geen reden word vermeld. Nu het volgende probleem dat ik dus een nieuwe afspraak wil inplannen via mail en wat blijkt nu alles is vol of niet meer beschikbaar als je dit via de mail wil doen. Dus maar eens gebeld om iets te regelen. Hier word ik geholpen door een vriendelijke dame (klinkt wel wat onervaren maar ga haar niks verwijten. Iedereen is zo begonnen). Maar het blijk dus inderdaad dat er nu geen plek vrij lijkt te zijn en de jongedame verzoek mij om maandag even terug te bellen als dit intern word besproken met de collega's van de planning. Dit vind ik dan wel weer slecht van Roamler zou toch zien dat je tegenwoordig sneller en beter zou moeten worden geholpen. Ook is het niet bekend tot wanneer je een afspraak met een monteur kan inplannen. De jongedame kon mijn dit ook niet zeggen. Hoop dus dat ik zo spoedig mogelijk antwoord krijg op mijn vragen en dus een afspraak kan inplannen wanneer het mij uitkomt.

 

M.v.g. Theo

 

 

Hallo @junior1979 ,

Voor inhoudelijke vragen en opmerkingen over Roamler kun je hierover toch het beste terecht bij Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00.

bron : moderator Thomas : 

 


Dat doe ik ook al. Maar vind dat jullie van Kpn hiervan ook op de hoogte moeten worden gesteld. Want zo ga je niet om met vaste klanten die al jaren klant bij jullie zijn. Had wel betere service verwacht en kpn zou ook eens kunnen kijken of dit (veel) vaker voorkomt want dan is Roamler misschien niet de juiste partner voor dit werk. En tevens heb ik ook nog steeds geen antwoord op tot wanneer je de afspraak kan maken. Dat zou kpn toch ook moeten weten.


Helaas @junior1979 .

KPN heeft geen inzage in de gemaakte afspraken van/door Roamler. 

En ja, er zijn de laatste maanden best veel klachten over Roamler. 

Jij bent bepaald niet de eerste die dat hier meldt. 

Zie ook de reactie van moderator Thomas in het topic van de link. 

Hier op het forum kan niemand er wat mee. 


Dus jij zeg me nu dat Kpn niet weet tot wanneer het overzetten naar glasvezelaansluiting door een monteur (Roamler) word uitgevoerd? Zou toch wel zeer slecht zijn dat Kpn dit niet weet. Kpn heeft toch hiervoor een opdracht gegeven aan Roamler en hier zit toch ook een bepaalde tijd aan vast dat dit uitgevoerd moet worden.Â