Skip to main content

Ik zit al paar weken met een mobile telefoon waar ik er niks mee kan. Het scherm reageer niet.

Ik ben naar de kpn winkel gegaan. en probleem uitgelegd.

Antwoord: sorry mevrouw, maar je moet nog twee weken wachten. Want dan kan je pas nieuwe toestel aanvragen..

Ik zei: kunnen jullie niet uitzondering maken want ik kan niks met mijn telefoon en ik hem hem echt nodig...Nee,,,sorry

Ik na paar dagen weer gebeld naar kantenservice. Sorry mevrouw dat zijn de regels, Je kan niet eerder nieuwe toestel hebben.

Ik moet nog 5 dagen wachten tot ik nieuwe toestel mag hebben. Vandaag ben ik weer naar de kpn winkel,, 

Antwoord weer...Sorry. je moet toch tot 30ste wachten. nog 5 dagen…

Echt belachelijk… Dat KPN geen begrip voor je probleem heeft. .Snap echt niet dat ze zo met kanten kunnen omgaan,,,,echt slecht ….

een dikke 0 en hele koude douche..pfffffff

Wat is daar vreemd aan? Er is een harde grens: eerder dan 120 dagen voor de einddatum van je abonnement kun je niet verlengen. Die 120 dagen staan gewoon vast in het systeem ingesteld, die medewerkers kunnen daar echt niets aan veranderen. Met de beste wil van de wereld niet.


Hallo @pommyroos ,

Regels zijn regels en dit is gewoon niet te omzeilen door een medewerker van KPN. 
 

Tip : Leen even van iemand een oude telefoon en zet daar tijdelijk jouw simkaartje in. Dan ben je in ieder geval weer bereikbaar.Â